فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۴۸۳۰
انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۴

مادلين آلبرايت: توافق هسته اي ايران، برد ـ برد است

وزیر خارجه آمریکا از 1997 تا 2001 در پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی ان ان می نویسد توافق با ایران توافقی برد ـ برد است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آلبرایت می نویسد ایران و آمریکا از بحران گروگانگیری سال 1979 در بن بست رابطه ای خصمانه گرفتار شده اند. او می افزاید در دوران مسئولیت خود در وزارت خارجه تلاش کرد گفتگو با ایران را آغاز کند و اگرچه روابط دو کشور بهتر شد اما در نهایت چون ایرانی ها آماده نبودند، پیشرفت چندانی حاصل نشد.

آلبرایت درباره برجام می گوید، هیچ توافق دیپلماتیک یا اقدام نظامی نمی تواند تضمین کند ایران هیچ گاه به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد، اما حتی منتقدان توافق قبول دارند این توافق به خوبی ایران را یک دهه یا بیشتر از سلاح هسته ای دور می کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند