فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۵۳۸۸
انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۴

پادشاه عربستان وارد واشنگتن شد

پادشاه عربستان برای برگزاری نشستی با رئیس جمهور آمریکا وارد واشنگتن شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در این نشست درباره وضعیت یمن و سوریه و راه‌های "مقابله با نفوذ ایران در منطقه" گفت‌وگو خواهند کرد.

همچنین یکی از مسئولان کاخ سفید در گفت‌وگو با اسکای نیوز اعلام کرد که اوباما و سلمان بن عبد العزیز در نشست مشترک خود، علاوه بر وضعیت یمن و دیگر مسائل منطقه، درباره بازار انرژی نیز گفت‌وگو خواهند کرد.

این دو مقام پیش از این و در جریان سفر کوتاه اوباما به ریاض برای عرض تسلیت درگذشت عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه سابق عربستان، با یکدیگر دیدار و درباره روابط دو کشور، کشورهای ایران و سوریه و نیز مسائل مربوط به حقوق بشر گفت‌وگو کردند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود