فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۵۵۶۲
انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۴-۰۶-۱۳۹۴

وزارت صنعت: "کمپین نخریدن خودرو" باعث شده خودروسازان بخشی از مشتربان خود را از دست بدهند

مهر - مجتبی خسرو تاج  قائم‌مقام وزیر صنعت با اشاره به اینکه وزارت صنعت برنامه‌ای برای مقابله با کمپین «خودرو داخلی نخرید» ندارد، گفت: این کار، یک کاری بنگاهی و شرکتی است و برای مقابله با این حرکت شرکت‌های تولید کننده و فروشندگان خودرو باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند و وزارتخانه نمی تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون با توجه به این کمپین و اقدامات دیگر، شرکت‌ها و بنگاه های خودروساز بخشی از مشتریان خود را ندارند باید برای صادرات برنامه ریزی کنند و از روش های جدید برای جذب مشتری بهره ببرند.

به گفته وی، کار وزارتخانه تنها در جایگاه سیاست گذاری تعریف شده است و اقدام ما نیز در این جایگاه است که شرایطی را به وجود بیاوریم که خودروسازان در فضای رقابتی کار کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
عکس یادگاری «توپچی‌ها» در دوران ناصرالدین شاه تعریق بیش از حد؛ علامتی که خبر از یک بیماری می‌دهد وقتی تاج از شاه مهم‌تر بود! (+عکس) تولید گوشی‌های هوشمند چگونه باعث تشدید شیوع ویروس مرگبار ابولا می‌شود؟ همه‌چیز درباره J-35A، جنگنده نسل پنجم چین؛ رقیبی واقعی برای F-35 یا پروژه‌ای پرابهام؟ تکلیف سرمربی جدید استقلال هفته آینده مشخص می‌شود چمران: در ساختمان‌های بلند مرتبه پناهگاه احداث می‌شود برج پرایس؛ تنها آسمان‌خراش فرانک لوید رایت مشهور در آمریکا (+فیلم و عکس) ادعای ترامپ: 5 کشور منطقه خواهان توقف جنگ بودند ادعای سی‌ان‌ان: آمریکا هیچ موشک ایران به سمت اسرائیل را رهگیری نکرد رئیس‌ جمهور لبنان: به دنبال ایجاد روابطی خوب با ایران هستیم فارس: جنگنده‌های اسرائیلی بدون ورود به آسمان ایران از خارج از مرزهای کشور حملات خود را انجام دادند گوشی 20 سال پیش نوکیا چگونه هنوز هم زیبا به نظر می رسد! (+عکس) اتهامات سنگین اخلاقی علیه مالک باشگاه وستهام ادامه تظاهرات در آلبانی علیه داماد ترامپ