فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۶۴۴۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۶۴۴۷
انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۴

اتفاقی که فقط در ایران می افتد (+عکس)

تصویر زیر مربوط به اتفاقی است که احتمالا فقط در ایران صورت می پذیرد.

به گزارش عصرخبر، مسافران از مسیر خرطومی با پلکان پیاده شده و برای رسیدن به مقصد از اتوبوس استفاده می کنند!

اتفاقی که فقط در ایران می افتد (+عکس)



پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اتفاق ، ایران
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۴۳
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
5
193
ها ها ها ها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
هه هه هه و ...
حسن
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
خخ خخ خخ خخ !
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
هوه هوه هوه ...
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
1
45
خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
29
53
من که نفهمیدم جریان چیه اصلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
98
12
اين خيلي جاها هست كجاشض عجيب ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
3
28
فکر کنم خیلی وقت اینجوریه
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
48
برای خود من این اتفاق افتاده تنها تفاوتش این بود که از سالن فرودگاه رفتیم پایین و اونجا اتوبوس منتظر بود که ما رو ببره دم هواپیما. واقعا دلم سوخت که انقدر با مسافر پرواز ایرانی توی کشور خودش بی اهمیت رفتار می کنند.
nima
Portugal
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
40
36
من چند بار در ترکیه فرودگاه آتاتورک این رو تجربه کردم فقط مربوز به ایران نیست
ناشناس
Germany
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
46
32
جو گیر نشو
فرودگاه دبی و بلگراد هم همینجوریه
فرودگاه اصفهان را ندیدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
7
20
خبرنگاری را به فرودگاه اصفهان بفرستید ، آنجا هم دو قدم پیاده رفتن تا پلکان هواپیما را با اتوبوس میریم ، اتوبوس فقط یک نصفه دور میزند و مسافران را پیاده میکند ، تا گزارش و عکسی تهیه نکنید متوجه نمیشید ،،، این هم فقط توی ایرانه
خواهشا" تصویری منتشر کنید.
مسافری از خارک
فرزاد ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
10
27
مسخره کردين خودتونو!؟ قرار نيست هميشه هواپيما بياد سرکوچه!!
محمد
Finland
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
5
76
فرودگاه بین المللی به رغم اسمش یکی از مکانهایی است که مایه سرافکندگی ایران و ایرانی است.
تصور کنید یک فرد خارجی که از طریق مرز هوائی وارد می شود با دیدن این فرودگاه و هرج و مرج و بی نظمی آن چه احساسی خواهد داشت.

هفته گذشته بنده برای بدرقه یکی از آشنایان به آنجا رفته بودم و اتومبیل را در پارکینگ شماره 3 که روبروی فرودگاه قرار دارد پارک کردم. برای رفتن به فرودگاه بایستی از یک راهرو که از روی اتوبان عبور می کرد می گذشتیم ، که به راهرو حجاج معروف است. در کمال ناباوری این راهرو که یک مسیر 200 یا 300 متری است، بسته بود و در تابلویی نوشته بود" مخصوص حجاج" در حالی که در آن روز و تاریخ هیچ سفری به مقصد حتی عربستان هم نبود. تنها راه باقی مانده برای رفتن به فرودگاه استفاده از اتوبوسهایی بود که برای رفع تکلیف قرار داده بودند چرا که هیچ جایی برای بار مسافرین نداشت و عده ای که بارشان جا نمی شد باید منتظر می ماندند تا اتوبوس بعدی.

سو مدیریت دارد این فرودگاه را که می توانست یکی از بهترین فرودگاه های خاورمیانه باشد، از بین می برد. گویی از سر زور فرودگاه را افتتاح کرده اند و مانند یک طفل سر راهی با آن رفتار می شود.

جای تاسف دارد.
۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید!