فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۷۷۸۶
انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۶-۰۶-۱۳۹۴

انتقاد تند منصوریان از صداوسیما

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مسئولان صداوسیما معتقد است اگر پای منافع مالی در میان نبود صداوسیما بازی‌های استقلال و پرسپولیس را هم پخش نمی‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مسئولان صداوسیما معتقد است اگر پای منافع مالی در میان نبود صداوسیما بازی‌های استقلال و پرسپولیس را هم پخش نمی‌کرد.
به گزارش سایت باشگاه نفت تهران، با وجود اعلام قبلی صداوسیما مبنی بر پخش دیدار تیم‌های الاهلی امارات و نفت تهران، این بازی از شبکه سه سیما پخش نشد و همین موضوع باعث شد سرمربی تیم نفت موضع‌گیری کند.
علیرضا منصوریان در این خصوص خطاب به مسئولان صداوسیما گفت: شما یار دوازدهم ما نبودید و بازی تیم نفت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود احتمالی به مرحله بعد هیچ اهمیتی برای شما نداشت. من برای سازمان صداوسیما و رئیس شبکه سه متأسفم، چون فقط شعار می‌دهند. بازهم تأکید می‌کنم شما در چنین بازی حساسی یار دوازدهم ما نبودید و یک درخواست از شما دارم که بازی‌های فصل آینده ما در لیگ قهرمانان آسیا را هم پخش نکنید.
سرمربی نفت تهران تاکید کرد: من پس از بازی به دلیل شکست برای مردم فوتبالدوست ایران ناراحت شدم و از اینکه نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کنم شرمنده آنها هستم. چیزی که پس از پایان بازی مرا خیلی ناراحت کرد، این بود که رسانه ملی برای مردم فوتبال دوست ایران احترام قائل نشد و به رغم اعلام قبلی بازی را پخش نکرد. در حالی که از چند روز قبل پخش مستقیم آن را اعلام کرده بود در واقع صداوسیما با این کار خود به دیدگاه و شعور مخاطبین فوتبالدوست خود توهین کرد و آنها را سر کار گذاشت. من فکر می‌کنم دلیل اصلی این کار این بود که بازی نفت برای آنها منافع مالی نداشت.
وی تأکید کرد: مطمئنم اگر به خاطر فشار تماشاگران استقلال و پرسپولیس و اسپانسرها و در مجموع منافع مالی نبود، علاقه چندانی به پخش بازی‌های آنها نداشتید و برای هواداران این دو تیم هم احترامی قائل نبودید، چون اصلاً تنها چیزی که برای شما اهمیت ندارد، زیبایی‌های فوتبال است.
منصوریان یادآور شد: از رسانه‌های نوشتاری، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها تشکر ویژه دارم، چون چه قبل از هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الاهلی امارات و چه بعد از آن از ما حمایت کردند و به ما انرژی مثبت دادند. همچنین تشکر می‌کنم از برنامه 90 که با اینکه زیر مجموعه سیما هستند، اما گروهی را برای پوشش خبری ما به امارات فرستادند و با این کار در افزایش روحیه بازیکنان ما قبل بازی تاثیرگذار بودند.
این مربی خاطرنشان کرد: من به بازیکنانم به خاطر تلاشی که انجام دادند و باعث شدند در اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا تا این مرحله بالا بیایند، تشکر می‌کنم و از مردم فوتبالدوست ایران به دلیل آنکه نتوانستیم به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنم عذرخواهی می‌کنم، اما مسئولان محترم صداوسیما و شبکه سه سیما شما در امتحان شب گذشته به عنوان یار دوازدهم تجدید نیاوردید بلکه رفوزه شدید.
برچسب ها: نفت تهران
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است