فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۸۵۱۷
انتشار: ۱۴:۲۳ - ۳۰-۰۶-۱۳۹۴

رضائیان: قول تامین اسپانسر ندادم

عصر ایران
مسعود رضائیان به عنوان مدیر عامل باشگاه ملوان انتخاب شد. او عنوان کرد که هیچ صحبتی در مورد گرفتن اسپانسر برای باشگاه ملوان نداشته است.

مسعود رضائیان به عنوان مدیر عامل باشگاه ملوان انتخاب شد. او عنوان کرد که هیچ صحبتی در مورد گرفتن اسپانسر برای باشگاه ملوان نداشته است.

رضائیان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من با یک جهش 180 درجه ای از مدیریت در جنوب به شمال آمدم. برای خودم این باور به وجود آمده که هر کجا سختی باشد دنبال من می فرستند و هیچ وقت باشگاههای متمول کاری با من ندارند. من درست مثل آدم نحیفی هستم که در روزگار قحطی بیشتر از یک آدم چاق دوام می آورد.
قولی برای تامین اسپانسر ندارم

من در حال حاضر در ترمینال هستم تا برای حضور در انزلی ماشین بگیرم و از امروز کارم را با باشگاه شروع کنم. از همین حالا از این می ترسم که کسی فکر کند که حضور من در ملوان به این خاطر است که می توانم برای باشگاه تامین بودجه کنم، من چنین قولی ندادم. من یک کارمند هستم با حقوق بازنشستگی که گاهی آن را می گیرم و گاهی هم به ما نمی دهند، اما در زمینه دادن طرح های درآمدزا با باشگاه همکاری خواهم کرد. پس از آنکه این طرح ها به سود دهی برسد می‌تواند نیازهای باشگاه را برآورده کند البته این نیازها که از آن نام می‌برم ربطی به قراردادهای بازیکنان ندارد ولی می تواند سایر هزینه های باشگاه را تامین کند.
بازرگانی در ملوان

شما از این طرح ها سوال کردید باید بگویم که اولین قدم این است که در دل باشگاه بازرگانی مناسبی داشته باشیم. یعنی به طور مثال با اسم باشگاه یک آموزشگاه می زنیم یا رستوران توزیع غذا راه می اندازیم یا حتی در زمینه های صنعتی و تولیدی فعالیت خواهیم داشت. در مورد اینکه شما می پرسید این منابع چطور تامین می شود باید بگویم که بحث اصلی ما همین است. در ملوان ساختار مدیریتی و حقوقی باید اصلاح شود. فرایند داخلی و روابط هم باید متعادل شود.
ملوان با تمرکز روی لیگ، بهتر نتیجه می گیرد

من بازی پرسپولیس و ملوان را تا دقیقه 90 دیدم، بعد مجبور شدم به جلسه ای بروم و وقتهای اضافه را ندیدم ولی فکر می کنم ملوان مثل همیشه خوب بازی کرد. مصدومیت افشین و نوری روی کار آنها تاثیر گذاشت. پرسپولیس هم انگیزه بالایی داشت و در کل بازی سختی بود. فوتبال همین است یک روز برد و یک روز باخت و من آنقدر در این سالها برد و باخت دیده ام که نه از برد ذوق زده می شوم و نه از باخت مایوس. اگر بخواهیم احساسی فکر نکنیم. منطق می گوید اگر ملوان فقط در لیگ تمرکز کند، نتایج بهتری می گیرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
شاپور رحیمی، مدیر پیشین مرکز حفظ و اشاعه موسیقی درگذشت بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران