فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۱۹۳۴۶
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۴

ایران‌پوریان: یک سروگردن بالاتر بودیم

عصر ایران
محمد ایران‌پوریان کاپیتان تراکتور عقیده دارد تیمش شایسته باخت نبوده است.

محمد ایران‌پوریان کاپیتان تراکتور عقیده دارد تیمش شایسته باخت نبوده است.

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه یادگار امام، ایران‌پوریان گفت: موقعیت های صددرصدمان را استفاده نکردیم و آنها از موقعیت 2 درصدشان گل زدند. قانون فوتبال همین است. یک سروگردن از پرسپولیس بالاتر بودیم و باید بازی را می‌ بردیم. البته جای خوشحالی است که امروز بهتر از گذشته بازی کردیم. 
او درباره اخطاری که از ترکی گرفت هم گفت: من در دو قدمی صحنه بودم و به نظر من خطا نبود. خیلی هم با احترام رفتار کردم و دستم را پشت تنم گذاشتم اما ایشان به من کارت زرد داد. مثل اینکه جدیدا مد شده داورها هر اعتراضی را با کارت جریمه کنند.
ایران‌پوریان درباره اعتراض شاهین ثاقبی هم گفت: من از هواداران عذرخواهی می‌ کنم. شاهین بازیکن جوانی است و حتما این کار دیگر اتفاق نمی‌ افتد.
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد