فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۰۴۷
انتشار: ۲۳:۰۶ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۴

عباسی: استعلام گرفته‌ایم، کاظمی مشکلی ندارد

عصر ایران
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان می‌گوید فرهاد کاظمی هیچ مشکلی برای سرمربیگری تیم ندارد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان می‌گوید فرهاد کاظمی هیچ مشکلی برای سرمربیگری تیم ندارد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عباسی درباره اظهارات علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی سازمان لیگ درباره هشدار برای گرفتن استعلام پیش از انتخاب سرمربی عنوان کرد: فرهاد کاظمی هیچ مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت سیاه جامگان ندارد.

وی ادامه داد: کاظمی تا مدتی پیش هدایت تیمی را بر عهده داشته، ما نیز پیش از این استعلام تلفنی گرفتیم و برای اینکه کار را تکمیل کردیم. فردا استعلام کتبی نیز می‌گیریم.

عباسی تاکید کرد: باز هم خبر قطعی شدن توافق با کاظمی را تکذیب می‌کنم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کاظمی
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / شوروی در زمین و هوای افغانستان اختیارات جنگی ترامپ علیه ایران برگشت پزشکیان در حرم امام: بیکاری و گرسنگی را از بین ببریم/ کارشناس تلویزیون: مأموریت جهانی داریم فرعون را ساقط کنیم نیروی دریایی سپاه: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی ایران ممکن است تقویم روز چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند؟/ پشت پرده یک بحران خاموش کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه