فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۲۳۷۱
انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۶-۰۷-۱۳۹۴

آمريکا يک ماهواره جاسوسي به فضا فرستاد

عصر ایران
محموله اصلی این راکت که به سازمان ملی شناسایی و تجسس (NRO) آمریکا تعلق دارد اعلام نشده است.
آمریکا روز پنجشنبه راکت بدون سرنشین اطلس-5 را از کالیفرنیا به فضا پرتاب کرد تا یک ماهواره جاسوسی را به همراه 13 فضاپیمای کوچک تحقیقاتی در مدار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز از کیپ کاناورال (فلوریدا)، این راکت که آن را شرکت یوناید لانچ الاینس (United Launch Alliance) از شرکت های همکار شرکت لاکهید-مارتین و بوئینگ طراحی کرده است، در ساعت 12 و 49 دقیقه گرینویچ از سکوی پرتاب پایگاه هوایی واندنبرگ (Vandenberg) به فضا پرتاب شد.

محموله اصلی این راکت که به سازمان ملی شناسایی و تجسس (NRO) آمریکا تعلق دارد اعلام نشده است.

ناسا در حال بررسی این موضوع است که آیا ماهواره های کوچکی که وزن آنها عموما یک کیلوگرم است و می توان روی آنها دوربین، حسگر و سایر تجهیزات را نصب کرد، برای ماموریت های بین سیاره ای و سایر ماموریت های فضایی مناسب هستند یا نه.
برچسب ها: آمریکا ، ماهواره ، جاسوسی ، فضا
ارسال به دوستان
تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد