فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۶۹۲
انتشار: ۱۷:۵۷ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۴
هاشمی نسب:

آقایان!به جای نمایش حق نوروزی را بدهید

عصر ایران
پیشکسوت فوتبال گفت:فقط بلدند ساعت بازی را با 24 تنظیم کنند و یا شماره 24 را در استادیوم به نمایش در آورند.
 پیشکسوت فوتبال گفت:فقط بلدند ساعت بازی را با 24 تنظیم کنند و یا شماره 24 را در استادیوم به نمایش در آورند.
مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: من بازی را به صورت کامل ندیدم اما در قسمت هایی که شاهد بازی بودم، به نظرم پرسپولیس کاملا سرتر بود و از بازیهای قبلی نیز نمایش بهتری داشت. خدا را شکر که حالا این پیروزی را کسب کردند تا وضعیتشان در جدول کمی بهتر شود و هواداران این تیم نیز خوشحال باشند.
وی درباره آینده پرسپولیس عنوان کرد: این خوشحالی ها زودگذر است. مطمئن باشید این پرسپولیس مال قهرمانی نیست و نمی توانیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی درباره آن صحبت کنیم. از اول فصل عادت کرده ایم که تا یک باخت می آورند، همه به برانکو و سایر اعضای تیم حمله می کنند و تا یک برد می آورند، همه چیز خوب می شود. تا آخر فصل همین روند هست که یک بازی ببرند و یک بازی ببازند. نهایتا رتبه سوم و چهارم برای پرسپولیس این فصل ایده آل خواهد بود چون این تیم شرایط قهرمانی ندارد.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه هانی نوروزی در هفته های اخیر دائما با پرسپولیس بوده و روز قبل به دلیل خستگی روی نیمکت خوابیده بود، تصریح کرد: اگر واقعا مسئولان پرسپولیس می خواهند به هانی و خانواده نوروزی محبت کنند، حق و حقوقشان را بدهند. اینکه هانی نوروزی با تیم به این شهر و آن شهر برود، به چه دردی می خورد؟ فقط بلدند ساعت بازی را با 24 تنظیم کنند و یا شماره 24 را در استادیوم به نمایش در آورند.
وی همچنین اضافه کرد: آقایان! هیچ کس یادش نمی رود که بعد از فوت نوروزی مقابل دوربین های تلویزیونی ایستادید و گفتید که تمام حق و حقوق نوروزی را به سرعت به خانواده اش پرداخت می کنیم. آن موقع جوگیر شده بودید اما الان چرا هیچ کاری انجام نمی دهید و دائما برای پرداخت پول بهانه می آورید؟ بهتر است هر چه سریعتر قرارداد نوروزی به خانواده اش پرداخت شود.
هاشمی نسب درباره اینکه دربی را چطور پیش بینی می کند، گفت: دربی هم مثل همیشه با حساسیت کاذب برگزار می شود. با این کیفیتی که من از 2 تیم می بینم، فکر نمی کنم بازی چنگی به دل بزند. هیچ اتفاق خاصی در دربی پیش رو نمی افتد و فقط همان هیاهوی قبل و بعد از بازی مهم است. در هر صورت امیدوارم حداقل مردم یک بازی خوب را شاهد باشند.
وی در پایان در خصوص پیش بینی اش از قهرمان لیگ خاطرنشان کرد: همانطور که فصل قبل هم گفتم سپاهان قهرمان می شود و اینطور شد، این فصل هم می گویم که سپاهان قهرمان است. با آمدن نویدکیا کار سپاهان برای رسیدن به قهرمانی راحت تر شده چون باشگاه باثباتی است. البته ذوب آهن تیم خوبی دارد اما من وضعیت سپاهان را بهتر می بینم.
برچسب ها: هاشمی نسب
ارسال به دوستان
دانشمندی که خودش را بارها با گازهای سمی مسموم کرد تا جان دیگران را نجات دهد! زلزله در مرکز ژاپن با ۱۰ مصدوم ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند»