فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۸۷
کد ۴۲۵۸۸
انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۸۷

افزایش خودكشی پزشكان در آمریكا

جامعه پزشكان آمریكا از افزایش آمار خودكشی در میان پزشكان این كشور ابراز نگرانی كرد.


به گزارش شبكه خبر ، پایگاه خبری الجوار عراق در این زمینه نوشت ، آمار خودكشی در میان پزشكان آمریكایی به 300 تا 400 نفر در سال رسیده است.

دكتر اریكا فرانك، با انجام تحقیقی در این زمینه ضمن مقایسه آمار خودكشی میان پزشكان و دیگر قشرهای جامعه آمریكا، آمار بالای خودكشی در میان پزشكان آمریكایی را بسیار نگران كننده خواند و ابراز داشت، پزشكان با توجه به موقعیت شغلی، آگاهی كافی از چگونگی عملكرد بدن انسان و راه های مقابله با مشكلات موجود، در مقایسه با دیگر اقشار جامعه افرادی موفق تر به نظر می رسند در نتیجه وجود چنین آماری از خودكشی در میان این قشر از جامعه بسیار خطرناك است.


خانم فرانك ، بزرگترین عامل گسترش خودكشی در میان پزشكان آمریكایی را افسردگی عنوان كرده است.

ارسال به دوستان
مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز