فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۸۷
کد ۴۲۵۸۸
انتشار: ۲۱:۲۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۸۷

افزایش خودكشی پزشكان در آمریكا

جامعه پزشكان آمریكا از افزایش آمار خودكشی در میان پزشكان این كشور ابراز نگرانی كرد.


به گزارش شبكه خبر ، پایگاه خبری الجوار عراق در این زمینه نوشت ، آمار خودكشی در میان پزشكان آمریكایی به 300 تا 400 نفر در سال رسیده است.

دكتر اریكا فرانك، با انجام تحقیقی در این زمینه ضمن مقایسه آمار خودكشی میان پزشكان و دیگر قشرهای جامعه آمریكا، آمار بالای خودكشی در میان پزشكان آمریكایی را بسیار نگران كننده خواند و ابراز داشت، پزشكان با توجه به موقعیت شغلی، آگاهی كافی از چگونگی عملكرد بدن انسان و راه های مقابله با مشكلات موجود، در مقایسه با دیگر اقشار جامعه افرادی موفق تر به نظر می رسند در نتیجه وجود چنین آماری از خودكشی در میان این قشر از جامعه بسیار خطرناك است.


خانم فرانك ، بزرگترین عامل گسترش خودكشی در میان پزشكان آمریكایی را افسردگی عنوان كرده است.

ارسال به دوستان
نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران