فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۲۶۴
انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۴

کاپیتان تراکتورسازی: هوادار شرمنده!

عصر ایران
کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌ گوید از کسب تساوی عجیب و غریب مقابل ذوب‌آهن به شدت تعجب کرده اند و خودشان هم نمی‌ دانند چه بگویند!

کاپیتان تراکتورسازی تبریز می‌ گوید از کسب تساوی عجیب و غریب مقابل ذوب‌آهن به شدت تعجب کرده اند و خودشان هم نمی‌ دانند چه بگویند!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان درباره کسب تساوی 4 ـ 4 مقابل ذوب‌آهن گفت: نمی‌ دانیم این اتفاق چگونه رخ داد تا دقیقه 80 بازی تراکتورسازی تیم روپایی بود و از هر جهت خوب کار کردیم و تیم شایسته بازی بودیم و واقعا تراکتور ایده‌آلی را دیدید اما از دقیقه 80 به بعد همه چیز عوض شد نمی‌ دانم اسمش را عدم تمرکز بگذارم یا چیز دیگری اما در 10 دقیقه پایانی بازی فاجعه بودیم و خودمان هم نفهمیدیم که چه اتفاقی افتاد. واقعا آن 10 دقیقه افتضاح بود و خیلی تاسف خوردیم. شایسته پیروزی این دیدار بودیم، بسیار برتر از ذوب‌آهن بودیم و توانستیم 4 گل به آنها بزنیم اما نمی‌ دانم چه شد که 4 گل هم دریافت کردیم. این بازی برای ما تجربه شد و امیدوارم که هیچ وقت دوباره تکرار نشود. 

او در مورد شباهت این دیدار با فینال لیگ چهاردهم و بازی با نفت‌تهران ادامه داد: بله، دقیقا خاطره بازی با نفت‌تهران برایمان زنده شد و خیلی خیلی از این موضوع ناراحت هستیم. این اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد حتی بدتر از اتفاقی بود که در بازی با نفت‌تهران برای ما افتاد. این بازی تمام شده است و ما باید به فکر بازی های آینده باشیم و در طول فصل از شانس هایمان استفاده کنیم. 

مدافع راست تراکتورسازی در مورد پاس گلی که به بختیار رحمانی داد گفت: آن پاس گل زحمت همه بچه ها بود و من هم وظیفه ام را انجام دادم. موفقیت تیم برایم مهم است و من هم تلاشم را می‌ کنم. خدا را شکر بختیار به زیبایی پاس من را تبدیل به گل کرد. درست است که نتیجه مساوی شد و آن چیزی نبود که دلخواهمان است اما با این شرایط هم خدا را شکر می‌ کنیم. 

کاپیتان سرخپوشان تبریزی در مورد صحبت های تونی اولیویرا در کنفرانس خبری بعد از بازی مبنی بر رضایتش از بچه ها گفت: بچه ها واقعا خوب کار کردند، ما 80 دقیقه فوق العاده بودیم و 10 دقیقه آخر نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد. فکر نمی‌ کنم بچه ها دچار غرور شده باشند چون همه‌شان چندین سال است که در لیگ‌برتر بازی می‌ کنند. ما خوب بودیم اما 80 دقیقه ولی فوتبال 90 دقیقه است. فقط می‌ توانم بگویم؛ هوادار شرمنده. 

این بازیکن در مورد اینکه بعد از گلزنی بختیار به سمت هواداران رفت و از آنها خواست تراکتورسازی را تشویق کنند گفت: به هر حال تیم ما به تشویق کردن همین هواداران نیاز دارد من هم سمت هواداران رفتم و از آنها خواستم همانطور که از اول بازی ما را تشویق می‌ کردند باز هم این کار را بکنند. آنها از ابتدا تا انتهای بازی تاثیر مثبت خودشان را گذاشتند.

ایران‌پوریان در پایان در مورد دیدار با صبای قم در هفته یازدهم افزود: بازی سختی داریم تمرکزمان باید بالا باشد. باید دیدار با ذوب‌آهن را فراموش کنیم. فاصله بازی ها به همدیگر نزدیک است نباید تحت تاثیر بازی قبلی قرار بگیرم. هم تیم خوبی دارم و هم کادرفنی خوبی. تمام توانمان را می‌گذاریم تا 3 امتیاز را از صبا بگیریم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده سپند امیرسلیمانی و همسرش مونا کرمی هم مجری تلویزیون شدند پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر چین از تنگه تایوان عبور کرد