فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۷۷۲۸
انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۸-۰۸-۱۳۹۴

فردوسی‌پور: دربی 81 تماشاگرپسند بود

عصر ایران
مجری گزارشگر تلویزیون گفت: دربی 81 بازی خوب و تماشاگرپسندی بود.

مجری گزارشگر تلویزیون گفت: دربی 81 بازی خوب و تماشاگرپسندی بود.

به گزارش  فارس، عادل فردوسی‌پور گزارشگر دربی 81 در خصوص این مسابقه عنوان کرد: بازی خوب و تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. به نظرم بازی امروز جذاب بود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه بود یا خیر، گفت: من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و دیگران باید بگویند.
برچسب ها: فردوسی پور
ارسال به دوستان
رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶