فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۸۷۹۸
انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۲-۰۸-۱۳۹۴

ابراهیمی: فقط گل قشنگ می‌زنم

عصر ایران
محمد ابراهیمی را می‌ توان از تاثیرگذارترین بازیکنان گسترش در این روزها دانست.

محمد ابراهیمی را می‌ توان از تاثیرگذارترین بازیکنان گسترش در این روزها دانست.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک این تیم تبریزی که مدتی نیز سکوت کرده بود بعد از عملکرد درخشانش در بازی با پدیده مشهد گفت‌وگویی انجام داد.
پدیده یقه تیم های بزرگ را گرفته

بازی با پدیده خوب بود ما مثل همیشه فوتبالی تاکتیکی ارائه دادیم. البته ناگفته نماند هنگامی که 3 گل جلو افتادیم، از اشتیاقمان برای زدن گل های بعدی کاسته شد و این قضیه باعث شد پدیده بازی را دست خودش بگیرد ولی ما در نیمه اول تمام تاکتیکمان را به آنها دیکته کردیم و توانستیم کار را تمام کنیم. با صحبت‌های کادرفنی و آنالیزی کرده بودیم و لطف خدا 3 امتیاز بازی را گرفتیم که این چیزی از ارزش های پدیده که تیم بسیار خوبی است و یقه تیم های بزرگ را گرفته کم نمی‌ کند اما خدا را شکر 3 امتیاز را با اختلاف گل خوب به دست آوردیم، امیدوارم در ادامه کار روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. 
گل نمی‌زنم وقتی می‌ زنم قشنگ می‌زنم

شوتی که از دور به پدیده زدم و تبدیل به گل شد و 2 پاس گلی که دادم همگی لطف خدا بود که شامل حال بنده شد. کار فنی ای که مربی از من خواسته بود را انجام دادم، تیم هایی که روبه‌روی ما بازی می‌ کنند مخصوصا اگر بازی در تبریز باشد، در لاک دفاعی‌شان فرو می‌ روند ولی تصمیم ما این بود که گل بزنیم و زدیم. خود من بازیکنی هستم که کم گل می‌ زنم اما وقتی می‌ زنم خوشگل می‌ زنم. 
در سخت‌ترین پست بازی می‌کنم

کار کردن در پست من بسیار سخت است و همه جوره رویم فشار زیاد است. هم باید به مدافعانمان کمک کنم هم به مهاجمانمان و بازیکنان دیگر هم به این قضیه اذعان دارند. من باید هم برگردم به خط دفاعی کمک کنم هم رو به جلو به مهاجمان یاری برسانم. هافبک دفاعی پست خیلی سختی است بخصوص برای گل زدن زیرا بازیکن دور از دروازه است. 
انگار اولین بازی لیگ را پیش رو داریم

صحبت کردن در مورد وقفه های لیگ در حیطه وظایف من نیست. به هر حال این برنامه ای است که از قبل ریخته شده، امیدوارم هیچ کس ضرر نکند. اگر دقت کرده باشید مصدومیت ها زیاد شده فکر کنم این دفعه بار سوم است که بدنسازی می‌ کنیم. تیم ها تازه راه افتاده بودند و شما دیدید که دربی چقدر خوب بود اما وقتی از تعطیلات برگردیم انگار اولین بازی لیگ را پیش رو داریم و این قضیه روی روند رو به رشد لیگ تاثیر می‌ گذارد و چیز خوبی نیست. 
هدفمان کسب رتبه تک رقمی است

سیاست باشگاه این بوده که ما جزو 8 تیم بالای جدول باشیم، در حال حاضر هم رتبه خوبی داریم و در رده پنجم هستیم. ما دوست داریم رتبه مان تک رقمی باشد زیرا شخصیت تیمی گسترش بالاست. تلاش زیادی می‌ کنیم تا در ادامه فصل بازی های زیادی ارائه دهیم و آخر فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

برچسب ها: ابراهیمی
ارسال به دوستان
وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت