فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۰۷۰۳
انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۰-۰۸-۱۳۹۴

معاون بین‌الملل روس اتم در تهران

معاون بین‌الملل روس اتم برای انجام دیدار و گفت‌وگو پیرامون مسائل هسته‌ای به تهران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، نیکولای اسپاسکی، معاون بین الملل روس اتم روزهای 20 و 21 آبان در سفر دو روزه خود به تهران با مقامات سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار خواهد کرد.

این سفر در حالی صورت می گیرد که اسپاسکی قبل از این سفر با مهدی سنایی سفیر کشورمان در مسکو نیز دیدار و گفت و گو داشت.

در این دیدار دو طرف در خصوص آخرین وضعیت همکاری ها در زمینه اجرای برجام و نیروگاه های جدید بوشهر و همچنین چگونگی تأمین مالی نیروگاه های دوم و سوم بوشهر که قرارداد آن در آبان سال 1393 به امضا رسیده است بحث و تبادل نظر شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: روس اتم ، انرژی اتمی
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان