فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۵۲۵۵
انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۴

میداوودی: با احترام به استقلال ما باید می‌بردیم

عصر ایران
مهاجم سایپا پیروزی معتقد است آنها شایسته پیروزی برابر استقلال بودند.

مهاجم سایپا پیروزی معتقد است آنها شایسته پیروزی برابر استقلال بودند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی در خصوص تساوی مقابل استقلال تهران گفت: بازی خوبی بود که اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

او با اشاره به تشویقش از سوی هواداران استقلال عنوان کرد: آنها همواره به من لطف داشتند. سال‌های خوبی را در استقلال گذراندم و امیدوارم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کند. البته اگر سایپا اجازه بدهد.

میداوودی خاطرنشان کرد: با تمام احترام به استقلال و هوادارانش ما باید امروز سه امتیاز را می‌گرفتیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم