فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۵۳۷۷
انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۴

ایران‌پوریان: تعطیلی‌های لیگ زشت است!

عصر ایران
کاپیتان تراکتورسازی می‌گوید با وجود این همه تعطیلی نباید انتظار لیگ با کیفیت داشت.

کاپیتان تراکتورسازی می‌گوید با وجود این همه تعطیلی نباید انتظار لیگ با کیفیت داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان گفت: کیفیت زمین انزلی اجازه نمی‌دهد هیچ تیمی در آنجا بازی خودش را بکند بخصوص تیم‌هایی مثل ما که روی زمین کار می‌کند. شرایط زمین و چمن بد بود و اینکه چمن زیر پای آدم حرکت می‌کرد و در آن شرایط بازی کردن سخت بود، خدا را شکر توانستیم امتیاز بگیریم و از فرصتمان استفاده کنیم.

او در همین‌باره ادامه داد: خیلی به این برد احتیاج داشتیم، دو نیمه متفاوت را تجربه کردیم. نیمه اول ملوان خوب بود، نیمه دوم ما بهتر بودیم. 

مدافع تراکتورسازی که یک توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و محمدرضا اخباری و تراکتور را نجات داد در این‌باره می‌گوید: خدا کمک کرد و من گردنم و پشت سرم را گذاشتم و توپ را بیرون کشیدم، خدا را شکر که گل نشد، خیلی سخت بود که آن توپ را بیرون بکشم خودم هم نفهمیدم که این کار را چگونه انجام دادم. 

کاپیتان تراکتورسازی در مورد وقفه مجدد لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا نمی‌فهمم دلیل این همه تعطیلی چیست یک هفته بازی کردیم 9 روز تعطیل بودیم بعدش مقابل ملوان قرار گرفتیم حالا دوباره تعطیل هستیم. واقعا این مساله زشت است و برای ما خسته‌کننده شده این همه تعطیلی را کجای دنیا دیده‌اید با این حساب نباید توقع داشته باشیم که شرایط لیگ ما ایده‌آل و با کیفیت باشد و یا اینکه بخواهیم پدیده‌ای رو کنیم و همچنین روی تیم‌ملی تاثیر می‌گذارد. خودشان نمی‌خواهند که لیگ ما خوب باشد.

ایران‌پوریان در مورد اینکه شنیده می‌‌شود قرار است تونی به زودی از جمع آنها جدا شود و باشگاه مربی دیگری را برای هدایت تراکتورسازی انتخاب کند افزود: من خودم این موضوع را از این ور و آن ور شنیده ام. ان‎شاءالله این همه حاشیه‌ای که برای تراکتورسازی می‌سازند تمام شود من نمی‌دانم چرا روی تیم ما زوم کرده‌اند. ملوان هم این هم سرباز دارد، فجرسپاسی و نیروی زمینی هم همین‌طور کمی هم به آن تیم‌ها بپردازید و روی آنها زوم کنید. خسته شدیم آنقدر جواب یکسری چیزها را دادیم، ان‎شاءالله که این حواشی تمام شود فقط تیم ماست که آرامش ندارد. اینکه کی این حواشی تمام شود را خدا می‌داند.
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟