فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۸۹۵۳
انتشار: ۲۳:۴۹ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۴

پورحیدری:ازهمه تشکرمی‌کنم که پیگیراحوالم بودند

عصر ایران
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حالم نسبت به روزهای قبل بهتر شده و همه سعی خودم را می‌کنم تا برای بازی استقلال و تراکتورسازی کنار تیم باشم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حالم نسبت به روزهای قبل بهتر شده و همه سعی خودم را می‌کنم تا برای بازی استقلال و تراکتورسازی کنار تیم باشم.

به گزارش فارس، منصور پورحیدری که برای اولین بار پس از بستری شدن در بیمارستان با خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره شرایط جسمانی‌اش گفت: شرایط من خوشبختانه خیلی بهتر از قبل شده و نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارم البته از هواداران هم تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و برای ملاقات با من به بیمارستان آمدند هرچند که شاید من خواب بودم و آنها را ندیدم اما از طریق همسرم پیگیر این مسائل بودم.
وی ادامه داد: در این چند روز خیلی‌ها به ملاقات من آمدند که از آنها تشکر می‌کنم و همچنین باید از کادر پزشکی تشکر کنم که توجه خوبی به من داشتند و امیدوارم که استقلال بتواند تراکتورسازی را شکست دهد و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا برای این بازی در کنار استقلال باشم.
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و به شوخی به خبرنگاران گفت که ننویسید من در بیمارستان هستم چرا که من همیشه در کنار استقلال هستم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استقلال
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟