فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۰۹۵۴
انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۴

پرستاران یک هفته روبان مشکی می‌زنند

بستن روبان مشکی توسط پرستاران در پاسخ به درخواست قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری از جامعه پرستاری به احترام پرستار نیشابوری صورت می‌گیرد؛ پرستاری که پس از مراقبت از بیمار مبتلا به آنفلوآنزا، خود نیز مبتلا شد و جان باخت.

به گزارش شهروند، محمد شریفی‌مقدم با اشاره به این اتفاق گفت: «محمد رضایی ثانی، سوپروایزر بیمارستان 22 بهمن نیشابور به علت شرکت در عملیات احیای بیمار دچار H1N1، خود نیز مبتلا به این بیماری شده و پس از چند روز بستری شدن در‌ آی‌سی‌یو جان باخت.»

او ادامه داد: «جامعه پرستاری در شوک این حادثه به سر می‌برد؛ به همین خاطر به احترام جان باختن او، پرستاران به مدت یک هفته با روبان مشکی که روی روپوش خود می‌زنند، در محل کارشان حاضر شوند.»

به گفته قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، این حرکت نمادین با هدف ابراز همدردی با خانواده این پرستار و جامعه بزرگ پرستاران کشور انجام می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه