فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۱۴۶۰
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۴

پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران به علت تخلف از شیوه‌های استاندارد امحای پسماند خبر داد.

محمدحسین بازگیر در گفت‌و‌گو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت مراکز درمانی که برای امحا زباله و پساب خود دچار مشکل هستند، گفت: ما در گذشته ۲۰ مرکز متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردیم که برای برخی از آن‌ها حکم قضایی صادر شد و برخی نیز مشکل خود را حل کردند و یا برنامه زمانبندی برای رفع مشکل خود ارائه دادند. در روزهای اخیر نیز مجددا ۵ واحد متخلف جدید را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: از میان ۲۰ مرکز درمانی که به مراجع قضایی معرفی شده بودند؛ ۳ واحد پلمپ شدند و برای مدیران ۳ مرکز نیز محکومیت‌هایی صادر شد.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ هزار واحد درمانی در شهر تهران وجود دارد، افزود: امحا پسماند و پساب این مراکز، مساله بسیار مهمی است، بنابراین در حال انجام توافقی سه جانبه میان محیط زیست، وزارت بهدشت و شهرداری تهران برای برنامه ریزی جامع در مورد این مساله هستیم.
برچسب ها: مرکز درمانی ، پسماند
ارسال به دوستان
برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد