فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۷۳۴۹
انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۴-۱۲-۱۳۹۴

حبیبی:3سال با دروازه‌بان‌جدید تیم‌ملی‌کار کردیم

عصر ایران
پس از دعوت دروازه بان اصلی تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان، نظر مربی وی در تیم ملوان بندرانزلی را راجع به او جویا شدیم، محمد حبیبی می گوید دعوت از میرزازاد، انگیزه ای برای همه دروازه بان ها خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، محمد حبیبی در رابطه با حضور نیما میرزازاد در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: نیما کاپیتان تیم ملی جوانان ایران و از مهره های غیرقابل این تیم است، من فکر می کنم دعوت از او انگیزه بسیار خوبی برای سایر دروازه بان های ایران به وجود می آورد، بهرحال تمام جوان ها اکنون می بینند که در معرض دید هستند.

او ادامه داد: نیما میرزاد اکنون 19 ساله و از امیدهای اصلی دروازه بانی ایران در سال های آینده است، بنده او را از 16 سالگی به تیم ملی بزرگسلان ملوان آوردم و به عضویت تیم اصلی ملوان درآمد. از آن به بعد وی با تیم اصلی تمرین کرد و در بسیاری از بازی های امسال نیز در لیست 18 نفره قرار می گرفت، حضور نیما در اردوهای تیم های ملی و همینطور وجود دروازه بانی همچون پاشنکو و رقابت گلرهای اصلی باعث شده بود که ما از این دروازه بان در ترکیب اصلی استفاده نکنیم. 

حبیبی در رابطه با قرارداد این دروازه بان با ملوانان گفت: برای ما بسیار مهم بود که سرمایه های خودمان را نگه داریم و باور کنید از بس در این سال ها دروازه بان های خوب تحویل فوتبال ایران دادیم و پس از مدتی از ما جدا شدند، قراردادی که که با نیما میرزازاد بستیم سه ساله است، البته حضور او برای ما بسیار مهم بود و به همین دلیل تمام سعی مان را کردیم تا او دوران سربازی خود را  نیز در نیروی دریایی بگذراند تا از سرمایه های خودمان بتوانیم استفاده کنیم.

مربی تیم ملوان در رابطه با اوضاع فعلی این تیم، پس از آمدن محمد احمدزاده گفت: ابتدا باید از آقای استیلی تشکر کنم، او در مدتی که در جمع ملوانی ها بود نهایت تلاش خود را به کار بست تا علاوه بر حل شدن مشکلات تیم، بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم، امیدوارم هر جا که حضور پیدا می کند موفق باشد، پس از آمدن آقای احمدزاده نیز شور و اشتیاقی به وجود آمد و خدا را شکر تاکنون این شوک مثبت بوده است.

حبیبی ادامه داد: پس از بازی خوب تیم ملوان در برابر استقلال خوزستان، هواداران بار دیگر امید خود را به این تیم بازیافتند و  با حرارت و هیجان زیادی در تمرینات ملوان حاضر می شوند و همین موضوع باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان شده است که امیدوارم در نهایت باعث به بار نشستن زحمات شود و ملوان به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد.

او در پایان گفت: محمد احمدزاده دوست 30 ساله بنده است و به خوبی به روال کار او آشنا هستم، او از مربیان کاربلد فوتبال ایران است و به زودی اثرات مثبت کار او با ملوان را خواهید دید و امیدوارم در ادامه با حمایت همیشگی هواداران و تلاش های کادر مدیریتی تیم، بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و بیشتر از این شرمنده انزلی چی ها نشویم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند