فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۶۲۵۱۸
انتشار: ۲۲:۳۱ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۵
نشست خبری سرمربی رئال مادرید

زیدان: رئال هنوز هیچ کاری انجام نداده است

عصر ایران
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به بازیکنانش هشدار داد که باید روند بردهایشان را ادامه داده تا حداقل به یک جام در این فصل دست یابند.
به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب در زمین ختافه موفق شد 5-1 میزبانش را شکست دهد تا با یک بازی بیشتر، به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین برسد. 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:" بازیکنانم بسیار حرفه ای بودند و موفق شدیم پیروزی بسیار مهمی کسب کنیم. گفته بودم که ختافه حریف آسانی نیست و سوای پیروزی پرگل، بازی ساده ای را پشت سر نگذاشتیم. 

ختافه برای سقوط نکردن می جنگید و همه تلاشش را به خرج داد. به بازیکنانم گفته بودم که با حداکثر تمرکز بازی کنند. ما کار خودمان را انجام می دهیم. لالیگا برای ما مهم است و حالا در یک امتیازی بارسلونا هستیم. ما بازی خودمان را انجام دادیم و حالا باید ببینیم فردا اتلتیکو و بارسا چه خواهند کرد. 

نمی دانم چه زمانی اما امیدوارم هر دو به زودی امتیاز از دست بدهند. حالا پس از کمی استراحت به بازی بعدی برابر ویارئال فکر می کنیم که بی شک دیدار دشواری خواهد بود. برای من مهمتر از هر چیز این است که کار خودمان را به بهترین شکل انجام دهیم."

ایسکو و خامس:" از هر دو بسیار راضی هستم. آنها مقابل ولفسبورگ بازی نکرده بودند و اینکه امروز اینگونه عالی برابر ختافه ظاهر شدند کار آسانی نبود. امروز نمایش فوق العاده ای داشتند و خیلی مهم است که زمانی که به شما بازی می رسد بتوانید نمایش خوبی از خود ارائه دهید. از خامس و ایسکو در کنار سایر بازیکنانی که امروز به میدان رفتند راضی هستم."

خوشبینی به قهرمانی:" ما امروز ختافه را شکست دادیم، همین. رئال هنوز هیچ کاری انجام نداده و جامی را فتح نکرده ایم. تنها زمانی که قهرمان شویم می توانیم بگوییم فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم. امروز برابر ختافه از همان ابتدا نشان دادیم که هدفمان پیروزی است. باید به روند بردهایمان ادامه دهیم و اجازه لغزش نداریم. 

من نه قهرمانی در چمپیونزلیگ و نه قهرمانی در لالیگا را تضمین نمی کنم. باید کارمان را به درستی انجام دهیم. فعلا پشت تیم صدرنشین هستیم اما از این پس هر سه روز یک بازی داریم و حریف بعدیمان نیز ویارئال است که بازی دشواری مقابلش خواهیم داشت."

رونالدو:" امروز به بنزما و بیل در نیمه دوم استراحت دادم اما دلیلی برای بیرون کشیدن رونالدو نداشتم. او فعلا نیازی به استراحت ندارد. او تا انتها بازی کرد و گل هم زد. همه ما در یک قایق هستیم و زمانیکه رونالدو گل زد همه خوشحال شدیم. برای استراحت دادن به رونالدو باید به شرایط بازی های پیش رو نگاه کرد. امروز خسه و لوکاس وقتی به زمین آمدند تاثیر مثبتی روی بازی گذاشتند و از آنها راضی هستم. "
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زیدان
ارسال به دوستان
امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و هشت تعداد ساعات کار مورد نیاز یک کارگر در کشورهای مختلف برای درآمد ۱,۰۰۰ دلاری (+ اینفوگرافیک) معاون قوه قضائیه :موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد/اگر مجلس قانون گواهی نامه برای آنها را تصویب کند قوه قضاییه هم موافق است چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه