فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۷ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۶۳۶۴
انتشار: ۰۳:۳۷ - ۱۶-۰۲-۱۳۹۵
بازی سختی با العین داریم

گل‌محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به بازیکنانم به خاطر این صعود و پیروزی افتخار می‌کنم.
به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری اظهار داشت: خیلی از این برد خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم بابت این برد. ما می‌دانستیم اگر به النصر فضا بدهیم می توانند ما را آزار بدهند ولی آنها را تحت فشار قرار دادیم در این روزها بازی های فشرده ای داریم و بازیکنان ما خسته هستند. 
وی ادامه داد: بخاطر همین سه بازیکن تعویض در میدان فرستادیم و همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که باعث شدند این نتیجه رقم بخورد.
سرمربی تیم ذوب آهن در مورد داوری مسابقه گفت: داور بازی خیلی خوب قضاوت کرد و همه چیز بسیار خوب بود. 
گل محمدی در مورد دیدار با العین در مرحله بعدی گفت: این مسابقه بسیار سختی برای ماست و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و این بازی ساده ای نخواهد بود. باید با تمرکز بالا در مسابقه حاضر شویم و دو بازی هم در لیگ داریم و سپس باید با العین بازی کنیم که بسیار سخت است. 
وی در پایان از تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه به دلیل حمایت‌هایشان هم تشکر و قدردانی کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: گل محمدی
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/ ایران نیمه دوم را هجومی شروع کرده صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم