فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۳-۰۴-۱۳۸۷
کد ۴۷۳۹۵
انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۳-۰۴-۱۳۸۷

مصرف ميوه، جذب آهن را آسان مي کند

سلامت نیوز: پژوهشگران مي‌گويند مصرف ميوه‌, هنگام صرف غذا بر جذب آهن در بدن كودكان‌تاثير مثبت دارد.

بررسي دانشمندان در امريكا روي كودكان 6 تا 23 ماهه نشان داد هر چه مصرف ميوه به ويژه در وعده‌هاي غذايي آنان بيشتر باشد, مقدار جذب آهن غذا دربدن آنها نيز بيشتر مي شد.

پژوهشگران تغيير عادتهاي غذايي كودكان و ايجاد تمايل به مصرف ميوه در كودكان را براي جذب آهن بيشتر و افزايش توانايي يادگيري ضروري مي‌دانند.
ارسال به دوستان
کشف یک جسد در نزدیکی محل تمرین تیم ملی ایران چرا مرسدس بنز S-Class جدید از کمربند ایمنی گرم‌شونده استفاده می‌کند؟ حمله روزنامه اصولگرا به دستمزدهای نجومی بازیگران شبکه نمایش خانگی و تلویزیون/ این آقای کارگردان هر چه مبتذل‌تر می‌سازد بیشتر پول می‌گیرد برج آب بروتالیستی هم ببینید! ترافیک سنگین در هراز و جاده های منتهی به تهران/ مه‌گرفتگی در جاده‌های شمالی عکس یادگاری یک خانوادۀ اهوازی در دوران قاجار آمار دانشجویان هرسال کمتر از پارسال/ چرا دانشگاه‌ها خلوت تر شده اند؟ «یک تریلیون دلار» دقیقا چقدر است؟ تلاش برای فهم ثروت حیرت‌انگیز ایلان ماسک داستان «ناو جنگی برادوی»؛ چاره ای برای دامن تنگ زنان نیویورکی! (+عکس) راز جدیدی که فاش شد؛ «شست‌وشوی شبانه مغز» چیست؟ تصویری که ادعای تیزبینی شما را به چالش می کشد؛ تفاوت ها کجا پنهان شده اند؟ زن خیانتکار ، قتل و آتش زدن همسرش را به گردن مردی انداخت که با او ارتباط داشت استایل سنتی مهتاب ثروتی در اکران «بی عاطفه» (+عکس) کدام استان‌ها بیشترین مرگ ناشی از سرطان را دارند؟ آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و دو