فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۵۰۰۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۵۰۰۲
انتشار: ۱۲:۴۸ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۵

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

عصر ایران
فتوکاتور
الف.راستگو

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!

آقای مطهری! پختیم... نمی‌خوای کولر رو روشن کنی؟!
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فتوکاتور ، طنز ، مجلس
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار:
عرباني
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
5
30
عالي بود. فتوكاتورها را هر هفته بروز رساني كنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
28
17
بی مزه !!
رحمت اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
4
27
سلام : همه يكطرف .يكي از آقاي باهنر ويا ساير نمايندگان چند دوره اي بپرسد ؟؟؟؟در اين مثلا 28 سال نماينده بودن چه گره اي از كار ومشكلات اين مردم باز كرده ايد؟؟؟؟؟؟؟
محسن
Germany
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
8
3
این همون الف راستگو ی قبله؟
نکته ای تو این طنز (هجو) هست و ما نمی فهمیم؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
6
10
محشر بود. دستت درد نکنه. خیلی خندیدم. مخصوصا اون عکسی که اقای لاریجانی میگه میخوام برم موتور کولر رو باز کنم عالی بود.
ققنوس
Canada
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
2
9
قشنگ بود ... تا باشه از این کارا
Ho3ein
Germany
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
3
7
خخخخخ اغا دمه نویسنده گرم خیلی جالب بود کلی خندیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
10
5
بی مزه بود
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
5
4
ملت را سركار گذاشتيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
3
7
خیلی باحال بود
مخصوصا آقای مطهری! گرمه! و نظری ندارم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
3
خیلی خیلی بی مزه و بی نمک بود !!!!!!!! حال آدم بهم میخوره . یه کم از بدبختی های مردم بنویسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
4
5
خیلی باحال بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
4
6
جالب بود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
7
4
مسخره نبود؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
5
9
کولر کیلو چنده بدبختی ملت بیش از این حرفهاست .
پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا صعود تورم آمریکا به اوج سه‌ساله/ چرا احتمال کاهش نرخ بهره کمرنگ شد؟ یافته غیرمنتظره: تمام فسیل‌های شناخته‌شده از انسان‌تباران هومو نالدی ماده هستند بیماری اِم‌کِی‌دی؛ وقتی یک عفونت ساده تبدیل به التهاب می‌شود!