فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۸۶۰۶
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷-۰۴-۱۳۹۵

زلزله 4.9 ریشتری هرمزگان خسارتی نداشت

 سرپرست معاونت عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر، زمین لرزه‌ 4.9 ریشتری هرمزگان را بدون خسارت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، شاهین فتحی ، با اعلام این خبر افزود: این زمین لرزه، ساعت 4:28 دقیقه بامداد امروز، حوالی منطقه قلعه قاضی شهر تخت در استان هرمزگان رخ داد.

وی اضافه کرد:‌طی بررسی های انجام شده توسط سازمان امداد و نجات، خوشبختانه این زلزله هیچگونه خسارتی در بر نداشته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زلزلهه ، ایران ، هرمزگان
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر