فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۵
کد ۴۷۹۲۴۹
انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۵

واکنش ایران به بیانیۀ پایانی ناتو

عصر ایران
همانگونه كه بارها اعلام شده است توانايي هاي موشکی كشورمان صرفا در چارچوب برنامه هاي مشروع دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و به هيچ وجه براي حمل كلاهك هسته طراحي نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار نگرانی مطرح شده در بیانیه پایانی نشست سران ناتو پیرامون برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران را مردود دانست.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان اظهار نگرانی مطرح شده در بیانیه پایانی نشست سران ناتو(سازمان پيمان آتلانتيك شمالي) پيرامون برنامه موشکی جمهوري اسلامي ايران را مردود و ان را تکرار ادعاهای بی اساس گذشته خواند.

وي افزود همانگونه كه بارها اعلام شده است توانايي هاي موشکی كشورمان صرفا در چارچوب برنامه هاي مشروع دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و به هيچ وجه براي حمل كلاهك هسته طراحي نشده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد : برنامه موشكي ايران نه تنها هيچگونه ارتباطي با برجام و مذاكرات هسته اي ندارد، بلكه همانگونه كه بارها تاكيد شده است ناقض قطعنامه ٢٢٣١ نيز محسوب نمي شود.
برچسب ها: ایران ، ناتو ، موشک
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟