فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۵۰۰۲
انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۵
داوران بازهم حقم را خوردند

روزبهانی: تنها و بدون پشتوانه بودم

عصر ایران
تو این بازی اصلا مشتی نخوردم و حریف هم خطا کرد ولی بازهم دست حریفم را بالا بردند.
تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: تنهای تنها بودم و هیچ پشتوانه‌ای نداشتم چون کسی را نداریم ما را به یک بوکسور ضعیف می‌بازانند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس از ریو، احسان روزبهانی پس از شکست مقابل بوکسور هلندی، گفت: علت باختم را نمی فهمم. همه دیدن که من سرتر از حریفم بودم، اما داوران بازهم در حقم ناداوری کردند.
وی افزود: من تمامی حریفان سرتر از این هلندی را شکست دادم و من را داوران بازاندند.

روزبهانی تصریح کرد: تنهای تنها بودم و هیچ پشتوانه‌ای نداشتم چون کسی را نداریم ما را به یک بوکسور ضعیف می‌بازانند.

وی تاکید کرد: تو این بازی اصلا مشتی نخوردم و حریف هم خطا کرد ولی بازهم دست حریفم را بالا بردند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را کردم و خودم هم نمی دانم چرا بوکسور هلندی را برنده کردند.
برچسب ها: المپیک 2016
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد