فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۵۰۲۴
انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۵

نظر عارف درباره تشکیل فراکسیون سوم

عصر ایران
نماینده مردم تهران در پایان گفت: در حال حاضر نمایندگان فراکسیون امید میثاق‌نامه این فراکسیون را امضا کرده‌اند و بالاخره باید پاسخگوی امضای خود باشند.
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران به تشکیل فراکسیون سوم در مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: از اهداف تشکیل این فراکسیون بی‌اطلاع هستم و دوستان حاضر در این فراکسیون باید خود بگویند که از تشکیل این فراکسیون چه هدفی داشته‌اند؟

رئیس فراکسیون امید مجلس در ادامه تأکید کرد: البته این حق هر نماینده‌ای است که برای حضور در فراکسیون‌های سیاسی و تخصصی اقدام کند.

عارف درباره جذب برخی از نمایندگان مستقل در فراکسیون سوم گفت: نمایندگانی که به طور آگاهانه جذب این فراکسیون شده‌اند، فراکسیون خودشان را ترک نخواهند کرد بنابراین به نظر نمی‌رسد تشکیل این فراکسیون حداقل بر فراکسیون امید اثر منفی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در پایان گفت: در حال حاضر نمایندگان فراکسیون امید میثاق‌نامه این فراکسیون را امضا کرده‌اند و بالاخره باید پاسخگوی امضای خود باشند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است