فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۵۴۳۸
انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۹-۰۵-۱۳۹۵

غرق شدن2 نفر در استخر منزلی در تهران

دو زن جوان در استخر یک ساختمان مسکونی در منطقه کامرانیه جنوبی شمال تهران غرق و جسد بی جان شان از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 125 شب گذشته به دنبال تماس ساکنان یک ساختمان پنج طبقه مسکونی با سامانه 125وقوع این حادثه اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 61 این سازمان ساعت 21:15 دقیقه راهی محل حادثه در کامرانیه جنوبی کرد.

ناصر کیانی رئیس ایستگاه 61 آتش نشانی تهران در این مورد گفت: بررسی های اولیه آتش نشانان از محل وقوع حادثه نشان داد که دو زن جوان 21 و 24 ساله در استخر 30 مترمربعی پر از آب واقع در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی پنج طبقه 14 واحدی به علت نامشخصی غرق شده و هیچگونه علائم حیاتی نیز ندارند.

وی با اعلام این که پیش از حضور آتش نشانان در محل حادثه، این دو زن توسط ساکنان این ساختمان از داخل استخر بیرون کشیده شده بودند افزود: آتش نشانان این دو زن جوان غرق شده را تحویل اورژانس حاضر در محل دادند که آنان نیز پس از انجام معاینات اولیه، فوت هر دو را تائید کردند.

کیانی با اشاره به تحویل اجساد این دو زن جوان به نیروی انتظامی منطقه و انتقال آنها به پزشکی قانونی، علت غرق شدن این دو زن جوان را منوط به نظریه پزشکی قانونی اعلام کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟