فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۹ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۴۱۳۴
انتشار: ۰۷:۰۹ - ۲۷-۰۶-۱۳۹۵

اهدای اعضاء به 7 بیمار نیازمند در گلستان

اعضای بدن 2 بانوی گلستانی به 7 نفر زندگی دوباره بخشید.

مسئول واحد شناسایی اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: اعضای بدن خانم زکیه پَژان که بر اثر تصادف به کما رفته بود  به چهار نفر زندگی دوباره بخشید.

زهرا شراکت افزود: کلیه ها ، کبد و قلب این بانوی 23 ساله به بیماران نیازمند اهداء شد.

قلب این جوان 23 ساله مرگ مغزی نخستین قلبی در استان بود که امسال بیماران نیازمند اهدا شد.

مسئول واحد شناسایی اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین از نجات جان 3 بیمار دیگر با اهدای اعضای بدن بانوی بندرگزی خبر داد.

خانم شراکت افزود: کلیه ها و کبد مرحوم رقیه دودانگی که بر اثر سکته مغزی به کما رفته بود  به بیماران نیازمند اهدا شد.

در استان گلستان امسال اعضای 7 تن از بیماران مرگ مغزی با رضایت خانواده ، اهداء شد.
برچسب ها: گلستان ، بیمار ، اهدای عضو
ارسال به دوستان
ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است