فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۴۱۵۸
انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۵

سرمایه‎گذار فصل اول: حجاب «شهرزاد» مورد قبولم نبود

عصر ایران
سرمایه گذار سریال «شهرزاد ۱» گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم.
سرمایه گذار سریال «شهرزاد ۱» درباره حاشیه های پیش آمده در روند ساخت دنباله این سریال و همچنین پروژه های دیگرش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مهر، محمد هادی رضوی سرمایه گذار سریال «شهرزاد ۱» درباره حاشیه های پیش آمده برای این سریال شبکه نمایش خانگی و نارضایتی اش از ادامه ساخت آن توسط تیم تهیه‌کنندگان جدید گفت: «شهرزاد» علیرغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آن جایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیان گذار این پروژه بوده نباید فراموش می‌شد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.

وی ادامه داد: برای آقای امامی مشکلی پیش آمد و حرف ما این بود که صبر کنیم تا مشکل حل شود ولی برخی دوستان اصرار داشتند زودتر کار را کلید بزنند و در این میان شنیدم برای کار اسپانسر جذب کرده‌اند و جایی هم شنیدم کار را فروخته اند.

با حجاب در سریال «شهرزاد» مشکل داشتم

رضوی درباره اینکه آیا این شکایت او جنبه حقوقی هم به خود می گیرد، بیان کرد: دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود و از این طریق پیگیر بحث های حقوقی هستیم.

وی درباره مشکلاتی که با سریال «شهرزاد» که خودش از سرمایه‌گذاران آن بود، داشته است گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی مذهبی نقش داشته اند و بچه های مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.

رضوی درباره اینکه آیا فیلمنامه سریال «شهرزاد» را پیش از تولید خوانده بود یا نه نیز بیان کرد: بله فیلمنامه را خوانده بودم و یک سال هم انتقاداتی را مطرح کردیم و تغییراتی ایجاد شد اما طبق قرارداد من حق دخالت در فیلمنامه را نداشتم.

پیش تولید سریال با همکاری بهرام توکلی تا بهمن ماه

این سرمایه گذار و فعال اقتصادی درباره دیگر پروژه ای که برای شبکه نمایش خانگی در دست دارد نیز گفت: یکی از افتخارات ما باید این باشد که با کسانی که تا به حال نتوانسته ایم ارتباط بگیریم یک ارتباط موثر بگیریم. بهرام توکلی از فیلمسازان بسیار خاص و خوب سینمای ماست و ما مدت ها روی یک کار تلفیقی با هم همفکری کردیم و به اجماع رسیدیم و او با تیم فیلمنامه نویسی که دارد نوشتن یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را پیش می برد که امیدواریم تا بهمن ماه به اتمام برسد و وارد مراحل پیش تولید شویم.

وی در توضیح بیشتر این پروژه بیان کرد: موضوع این سریال درباره شبکه های اجتماعی است و قسمت مهمی از آن در خارج از کشور ضبط می شود. یک تیم بازیگر بسیار عالی دارد و به علمی ترین روش ممکن برای شبکه نمایش خانگی فیلمنامه اش نوشته شده است.

رضوی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید این سریال هم بتوانند مانند «شهرزاد» در جذب مخاطب موفق باشد؟ بیان کرد: من بودم که توانستم «شهرزاد» را به مردم معرفی کنم. به هر حال من یک فعال اقتصادی هستم و کارم را بلدم.

رضوی همچنین از سرمایه گذاری روی فیلم کمدی که برای جشنواره فیلم فجر در حال تهیه است خبر داد و گفت: دو سه هفته قبل از شروع جشنواره اعلام می کنیم که سرمایه گذاری چه فیلم هایی را انجام داده ایم.

ارسال به دوستان
جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد