فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۰۸۸۹۱
انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۵

اهدای اعضای بدن یک دانشجو به 5 بیمار

اهدای اعضای بدن دختر دانشجوی قائمشهری که دچار مرگ مغزی شده بود، به ۵ بیمار، زندگی دوباره بخشید.

به گزارش فارس، «مرحومه شیدا زارعی» دانشجوی رشته فیزیک در سن 22 سالگی به‌علت مرگ مغزی از دنیا رفت وخانواده‌ مرحومه طبق وصیت وی، اعضای بدن او را اهدا کردند.

پدر«دانشجومعلم شیدا زارعی» با بیان این که چند وقت پیش مرحومه دچار تشنج شد، گفت: با مراجعه به متخصص مغز و اعصاب پزشک معالج مرحومه متوجه مشکل در رگ مغز وی شد و توصیه به عمل جراحی کرد که متاسفانه عمل وی موفقیت آمیز نبود.

پدرش تصریح کرد: مرحومه قبل از این اتفاق همیشه می گفت «رفت و آمد از شمال به تهران با خطر همراه است و اگر در این راه اتفاقی برایم افتاد دوست دارم اعضای بدنم به بیماران نیازمند اهدا شود».

اعضای بدن این دانشجومعلم به 5 بیمار، عمر دوباره بخشید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اهدای عضو بدن
ارسال به دوستان
حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید