فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۸-۰۶-۱۳۸۷
کد ۵۰۹۰۳
انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۸-۰۶-۱۳۸۷

لزوم پرهیز از مصرف آجیل در بارداری

عصر ایران
پیش از این بررسی ها ، سودمندی مصرف میوه و سبزی را در دوران بارداری در پیشگیری از ابتلای کودکان به آسم نشان داده بود.
زنان باردار باید از مصرف بیش از حد آجیل در بارداری خودداری کنند.

به گزارش شبکه خبر  ، جدیدترین شماره نشریه پزشکی طب تنفس و مراقبت حیاتی نوشت: فرزندان مادرانی که در دوره بارداری بیش از حد آجیل مصرف می کنند ، بیش از دیگران در خطر ابتلا به آسم قرار دارند.

بررسی اخیر محققان درباره بیش از 4000 مادر باردار نشان می دهد ، شیوع علایم بیماری آسم نظیر خس خس سینه و تنگی نفس در فرزندان مادرانی که در دوره بارداری خود هر روز آجیل می خورند ،47 تا 62 درصد بیش از دیگران است.

پیش از این بررسی ها ، سودمندی مصرف میوه و سبزی را در دوران بارداری در پیشگیری از ابتلای کودکان به آسم نشان داده بود.

ارسال به دوستان
captcha
ورود گردشگران به دریاچه گهر لرستان ممنوع شد هواپیمای سلطنتی امارات در دو پرواز به تهران، چه با خود آورد عبور از تنگه هرمز به پایین ترین سطح در 3 ماه گذشته رسید شاهکار مسابقه‌ای پس از جنگ؛ ورایتیس RS با قلب ب‌ ام‌ و ۳۲۸ (+عکس) شاهکار معماری مدرن برلین؛ داستان شهرک مسکونی نعل اسبی که برای زندگی بهتر ساخته شد (+عکس) ویتامین هایی که پوست سالم به آن ها نیاز دارد پاکستان: مهلت ۶۰ روزه تفاهم اسلام‌آباد برای مذاکره ایسران و آمریکا قابل تمدید است محقق داماد؛ افسوس روحانی ریشه‌دار از مقایسۀ جایگاه روحانیت/ چرا چنین شد؟ کارشناس الجزیره: در غیاب یک ضرب العجل زمانی، مذاکرات ممکن است طولانی شود سود استخراج بیت‌کوین به مرز بحران رسید تنش تازه در روابط روسیه و توکیو در پی سفر پوتین به جزایر مورد مناقشه با ژاپن دوم باش، برنده باش!؛ داستان شرکتی که از رتبه دوم پیروزی ساخت ایران اظهارات نتانیاهو درباره جولان و فلسطین را محکوم کرد هشدار عراقچی خطاب به مقامات آمریکایی هوش مصنوعی دستمزدها را نشانه گرفت