فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۲۵۰۶
انتشار: ۰۷:۵۷ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵
با دو ضربه ایستگاهی باختیم

منصوریان: به دایی گفتم به نیمکت ما توهین نکن!

عصر ایران
ما مستقیم می رویم. چیزی به اسم عقب نشینی در نهاد ما وجود ندارد و ما با قدرت به جلو می رویم. فقط در روزهای سخت باید تلاش کرد و به خدا توکل کرد. جز این مسیری نیست. من یاد نگرفتم که از مسیر دیگری عبور کنم. امیدوارم به یاری حق، هواداران ما را ببخشند.

سرمربی استقلال می گوید که برای ضربات ایستگاهی نفت برنامه داشته است اما در نهایت با دو ضربه ایستگاهی بازنده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از شکست برابر نفت تهران در جام حذفی با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:
 
ارزیابی از بازی؟
به تیم نفت تبریک می گویم. در یک شرایط خیلی سخت که ما یک بر صفر عقب افتادیم و بعد با دو گل جلو افتادیم، روی دو ضربه ایستگاهی که قبلا روی آن خیلی کار کردیم، بازی برده را باختیم.
 
فحاشی هواداران به دایی؟
خدایی نکرده اگر هوادار چیزی به دایی بگوید باید به هوادار بگوییم فحاشی نکند. من چینی را فرستادم تا فحاشی نشود. فارغ از فوتبال، خانواده ما با هم دوست هستند. وظیفه ماست که نگذاریم فحاشی شود. من خودم 20 بار دست تکان دادم که فحاشی نشود. دوست ندارم که فحاشی انجام شود. بی احترامی و فحاشی را نمی پسندم. شاید برای دایی سوء برداشت شود. او یک چیز هم به نیمکت ما گفت که به او گفتم به نیمکت ما توهین نکن. او دوست صمیمی ماست ولی زود از کوره در می رود. او از ما بزرگ تر است. ما با ادبیات فحش و ناسزا مخالفیم. ما هیچگونه شرایطی را ایجاد نمی کنیم که به دروغ بگوییم تا هواداران فحش ندهند. ما باید از او دفاع کنیم چون دوست ماست و سمبلی از فوتبال ماست. وظیفه ما دفاع از اوست. او چیزی را که هواداران به او گفتند را به خود ما برگرداند.
 
اشتباهات داوری؟
من با خودم عهد کرده ام به داوران احترام بگذارم. داوری درحال پوست اندازی است ولی قرار نیست پوست ما را هم بکنند. ما فیلم پنالتی را دیدیم. این پنالتی جریان بازی را عوض کرد. داوری می تواند فلسفه یک مربی و جریان بازی و هواداران یک تیم را عوض کند. به نظر من پنالتی نبود. از فردوسی پور می خواهم از دو سه کارشناس استفاده کند. در بازی با تراکتورسازی برخی ها گفتند پنالتی ما را نگرفتند. در شب گذشته هم کارشناس 90 نظرش معلوم نبود. هند ما را هند نمی دانست ولی برای صبا را هند می دانست. اگر داور امروز اشتباه کرده باشد سرنوشت ما را خراب کرده است. ما 80 دقیقه تلاش کردیم تا شرایط را برگردانیم. شاید جریان داوری به روزی برسد که کار به ویدیو چک بکشد ولی این پنالتی جریان بازی را به ضرر ما کرد. شاید اگر آن پنالتی نبود، در 90 دقیقه بازی را می بردیم. یکی هم در دقیقه 90 بود که روی برزای خطایی شد که من دور بودم و نمی دانم داخل محوطه جریمه برزای سرنگون شد یا نه ولی اگر داخل بود، سرنوشت تیم ما عوض می شد. مگر می شود 3-4 هفته پشت هم علیه یک تیم سوت بزنند؟ امیدوارم درباره برزای داور درست دیده باشد و خطا در داخل محوطه نباشد.
 

 
گل های تکراری روی ضربه کرنر؟
امروز می دانستیم که مبعلی چقدر خوب کرنر می زند و در همه نقاطی که توپ پایین می آمد، یار گذاشته بودیم. ما در هفته های اخیر 3 بار از کرنر گل خورده ایم. ما باید نسبت به این مسئله سخت گیری کنیم. تنها راهی که نفت می توانست به گل برسد، کرنر بود. این ایراد فقط با تمرین حل می شود. وقتی از یک تنگه گل می خورید، یعنی مشکلاتی وجود دارد. روزهای سختی را پشت سر می گذاریم. روز اولی که آمدم پیش بینی این روزها را نداشتم. من با برنامه آمده بودم و فکر نمی کردم این اتفاقات رخ دهد. از افشارزاده و افتخاری بابت لطفشان در مدیریت استقلال ممنونم. 10 ثانیه سخت را پشت سر گذاشتم وقتی که از جلوی هواداران رد شدم. من در نفت همدلی را ایجاد کردم ولی فارغ از اشتباهات شرح وظایفی، به همدلی مورد نظر در استقلال نرسیدیم.
 
عقب نشینی می کنید؟
ما مستقیم می رویم. چیزی به اسم عقب نشینی در نهاد ما وجود ندارد و ما با قدرت به جلو می رویم. فقط در روزهای سخت باید تلاش کرد و به خدا توکل کرد. جز این مسیری نیست. من یاد نگرفتم که از مسیر دیگری عبور کنم. امیدوارم به یاری حق، هواداران ما را ببخشند.
 
امیدواری به لیگ؟
من خیلی دوست دارم گلی بخوریم که روی کار تاکتیکی باشد. ما با اعتقاد راسخ به راهمان ادامه می دهیم و ان شاءالله از شرایط فعلی خارج می شویم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: منصوریان
ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت