فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۳۳۲۴
انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۵-۱۰-۱۳۹۵

آنچلوتی: فوتبال قاتل خودش می‌شود!

عصر ایران
مخالف زیاد شدن تیم های شرکت کننده در جام جهانی هستم. چنین چیزی باعث می شود فوتبال قاتل خودش شود.
سرمربی بایرن مونیخ با زیاد شدن تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی مخالفت و اظهار کرد اگر این اتفاق رخ بدهد، فوتبال قاتل خودش خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، رییس جدید فدراسیون بین المللی فوتبال پیشنهاد داده است تعداد تیم های جام جهانی افزایش پیدا کند. این پیشنهاد جیووانی اینفانتینو، مخالفان و موافقان زیادی داشته است. یکی از مخالفان اصلی این پیشنهاد، ژرمن ها هستند.

کارلو آنچلوتی که سرمربی بایرن مونیخ است هم مخالفت خود را با چنین تصمیمی اعلام کرد و گفت: زیاد شدن تعداد تیم ها باعث می شود کیفیت بازی‌ها پایین بیاید. نگاهی به یورو ۲۰۱۶ بیندازید. بعضی بازی‌ها بسیار بی‌کیفیت بود و ارزش نگاه کردن نداشت. متاسفانه مصالح اقتصادی باعث شده است جذابیت و زیبایی فوتبال از بین برود.

او ادامه داد: مخالف زیاد شدن تیم های شرکت کننده در جام جهانی هستم. چنین چیزی باعث می شود فوتبال قاتل خودش شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آنچلوتی
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد