فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۱۶۱۲
انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۵
آدبایور و کورانی شاید فکر می‌کنند فوتبال در ایران ساده است

برانکو: دربی فقط پرسپولیس-استقلال است

عصر ایران
بایرن گوتسه را خرید. بازیکنى که در فینال گل زد. آلمانى بود و خارجى نبود. اما نتوانست و به دورتموند بازگشت. منشا وقتى که به ایران آمد کسى او را نمى شناخت اما الان بهترین است. همه به دنبال بهترین بازیکن هستند و در همه جاى دنیا اینطور است.

سرمربی پرسپولیس که برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور در سازمان لیگ حضور یافته بود، مجبور شد بیشتر به سوالات حاشیه ای این نشست بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از اتفاقات روز پایانی نقل و انتقالات تصور می شد جدال دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به بازی سرنوشت لیگ شانزدهم تبدیل خواهد شد، حواشی رخ داده حول محرومیت تراکتورسازی و احتمال کسر امتیاز آنها باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.

برانکو در این نشست خبری که با استقبال جالب توجه اصحاب رسانه روبرو شده بود در خصوص مسائل حول تیمش، دیدار برابر تراکتورسازی و حواشی رخ داده صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.
 
اولین بازی بزرگ را پیش رو داریم
این یک دربى واقعى با دو تیم قدرتمند لیگ است. هر تیمى براى هدفش تلاش مى کند. چیزى که مرا خوشحال مى کند پر شدن استادیوم است و این قشنگترین تصویر است. افتخار مى کنم به هواداران مان که حامى اصلى ما هستند. آنها به رقباى ما نیز احترام مى گذارند اما تمام انرژى حمایتى آنها معطوف به تیم ماست. تلاش ماست که آنها را شاد کنیم.
 
غایبان دو تیم؟
طبیعى است که برخى بازیکنان قادر به بازى نیستند اما ما خودمان را گول نمیزنیم و حاتمى، اخبارى، نورى و ... در بهترین شرایط هستند. دو بازیکن اوکراینى، علیپور و ربیع خواه حضور نخواهد داشت. مصدومیت ربیع خواه برطرف نشده و ولادیمیر و الکسى نیز با مصدومیت مواجه هستند.
 
هدف همیشگى ما برد برد برد است
قبل از هر چیزى لازم مى دانم همدردى ام با همکارم آقاى قلعه نویى را اعلام کنم. مى دانم او چقدر تلاش کرده و همچنین براى بازیکنان محروم و بازیکنانى که در زمین فوتبال هر چه به دست آوردند با اشتباه دیگران از دست دادند. باید یادآورى کنم که ٦ امتیاز از حریف پیش هستیم و هدف همیشگى ما برد برد برد است. رقیب ما متفاوت نیست و برابر هر حریفى هر روز بهتر شدن و کسب نتیجه است. اگر فکر مى کنید این ماجرا باعث مى شود بى انگیزه شویم اشتباه مى کنید. تراکتور همچنان قدرتمند است. خطرناک ترین شیر، شیر زخمى است. بازى ها را اگر آسان بگیریم باخت بزرگى در انتظار خواهد بود.
 
دنبال بازیکنان دیگرى بودیم
چرا تیم و ترکیب را برایم مشخص مى کنید. من گفتم برخى بازیکنان را در اختیار ندارم و بقیه بازیکنان در رقابت براى حضور در ترکیب هستند. ما سروش رفیعى و سامان نریمان جهان را گرفتیم. ما طبیعى است که دنبال بازیکنان دیگرى بودیم اما نشد.
 
این بازی 4 امتیازی است
واضح است که هواداران انتظارات بالایى دارند و ما مى خواهیم آن را برآورده کنیم. مقابل تراکتور این برد ارزشمندتر است. این بازى سه امتیاز نیست و ٤ امیتاز است. ما در تبریز مساوى کردیم و با برد ٤ امتیاز از رقیب مى گیریم اما هشداو دادم که کار سختى پیش رو خواهیم داشت.
 
داور فردا و نگرانى بابت محرومیت؟
 ما اصلا به این فکر نمى کنیم. ما محافظه کارى و صرفه جویى نداریم و بازى به بازى پیش مى رویم. داور تصمیم خود را مى گیرد و ما هیچ برنامه اى براى صرفه جویى نداریم.
 
دنبال نتیجه و بازى خوب خواهیم بود
ما اصلا شل نخواهیم آمد تا روزى که مطمئن شویم قهرمان شده ایم. ما در هر بازى به دنبال نتیجه و بازى خوب خواهیم بود. عشق هواداران را باید با بازى خوب در کنار خودمان داشته باشیم. ما براى هدف مان که برد برد برد است به میدان مى رویم.
 
رامین فردا بازى مى کند؟
طبیعى است که همه بازى مى کنند.بله یکى از ستاره ها بیرون مى ماند. اسم از صادق محرمى نام بردید که خوب پیشرفت مى کند و این برد بزرگى براى ماست. ما وارد یک بازى شدیم که نمیدانیم کدام سخت تر است. بازى با تراکتور؟ یا استقلال یا سپاهان و پنج روز بعد برابر الهلال. 
 
حضور کورانى و آدبایور ؟
بازیکنان عالى هستند. بازیکنانى هستند که اواخر عمر ورزشى شان هستند. این مشکلاتى هستند که باشگاه هاى ایرانى، چین و ... به بازى مى پردازند. آنها فکر مى کنند اینجا فوتبال آسان است. من بازیکنى مى خواهم که انگیزه داشته باشند. من اینگونه بازیکنان را قبول نمی کنم. بازیکنانى که پر از انگیزه هستند را می‌خواهم.
 
دربی فقط با استقلال!
تراکتور، سپاهان و ... را دوست دارم، هوادارانى که عاشق تیم و موفقیت آن هستند اما واژه الکلاسیکو تنها بازى با استقلال است. ما براى تراکتور احترام قائلیم و آنها در چند سال اخیر فوق العاده بودند و اما هواداران، عالى هستند، هوادارانى که در دو سال اخیر در کنار آنها لذت بردم.
 
منشا الان بهترین است
بایرن گوتسه را خرید. بازیکنى که در فینال گل زد. آلمانى بود و خارجى نبود. اما نتوانست و به دورتموند بازگشت. منشا وقتى که به ایران آمد کسى او را نمى شناخت اما الان بهترین است. همه به دنبال بهترین بازیکن هستند و در همه جاى دنیا اینطور است. بازیکنان دردسر درست نمى کنند. چه کسى قراراداد امضا کرده؟ باید به قرارداد احترام گذاشت. قرارداد احترام متقابل به یک شرایط بین در نفر است. ببینید چه کسى بسته و همه باید به آن احترام بگذارند.
ارسال به دوستان
عضو کمیسیون اجتماعی: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) بیانیه تیم ملی فوتبال ایران درباره پوشش فضای رسانه‌ای در سیاتل پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود