فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۲۳۴۱
انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۵
قرارداد سه بازیکن تراکتور را به حالت قبل برگردانید

اشتباه فدراسیون فوتبال اصلاح می‌شود؟

عصر ایران
تراکتورسازی با علم به اینکه می دانست محروم است جذب بازیکن کرد و فدراسیون فوتبال با علم به اینکه می دانست نامه محرومیت تراکتورسازی از سوی فیفا صادر شده به این تیم اجازه جذب بازیکن را داد. یک سوال مهم. در این بین گناه امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده چیست؟

در پرونده تخلف مشترک باشگاه تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال احمد نورالهی، امید عالیشاه و هاشم بیک زاده هیچ تقصیری نداشته اند و اکنون تاوان گناه نکرده را پس می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد نورالهی، امید عالیشاه و هاشم بیک زاده با این تصور که تراکتورسازی قادر به استفاده از پنجره زمستانی است به این تیم پیوستند و طبیعتا در بدترین شرایط هم فکر نمی کردند این باشگاه با علم به محرومیت دست به جذب بازیکنان جدید بزند اما به ظاهر در فوتبال ایران وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. 

بر اساس هیچ بند و آئین نامه ای سزاوار نیست که این سه بازیکن به بهانه اینکه هر بازیکن در طول فصل می تواند با سه تیم قرارداد ببندد و در دو تیم بازی کند فرصت حضور در مستطیل سبز در ماه های پیش رو را از دست بدهند. 

حضور این سه بازیکن در تیم تراکتورسازی تخلف آشکار این تیم و هم چنین فدراسیون فوتبال بوده. حال بر اساس همان قانونی که ما آدم ها وضع می کنیم و بر اساس انسانیت این اشتباه باید اصلاح شود و باید به این سه بازیکن اجازه داد که در ادامه مسیر به تیم دیگری بروند و بازی کنند. 

اگر امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده بر اساس اشتباه مشترک فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی تا مرداد ماه سال آینده حق بازی نداشته باشند دوری 8 ماهه ای از فوتبال و شرایط مسابقه خواهند داشت و این ضربه جبران ناپذیری را به این سه بازیکن می زند. آن هم به بهای گناهی که اصلا مرتکب نشده اند.

قانون به فدراسیون فوتبال اجازه جبران اشتباه را می دهد به شرط اینکه فدراسیون فوتبال در گام نخست اشتباه خود را بپذیرد و آن را تصحیح کند. همان طور که در ماجرای داوری به فدراسیون فوتبال این اجازه داده می شود اشتباه داور در دادن کارت زرد و قرمز را تصحیح کند. 

تراکتورسازی با علم به اینکه می دانست محروم است جذب بازیکن کرد و فدراسیون فوتبال با علم به اینکه می دانست نامه محرومیت تراکتورسازی از سوی فیفا صادر شده به این تیم اجازه جذب بازیکن را داد. یک سوال مهم. در این بین گناه امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده چیست؟ 

وجدان های بیدار می گویند که این سه باید با مجوز فدراسیون فوتبال به زمین بازی برگردند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست