فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۸۷
کد ۵۲۲۷۵
انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۸۷

خانم ها ماهي بخورند

عصر ایران
زناني که بيماري ديابت دارند در صورتي که هفته اي دو تا چهار بار ماهي مصرف کنند تا 30 درصد خطر بيماري‌هاي قلبي را کاهش مي دهند.

به گفته محققان، زناني که در هفته چند بار ماهي مي خورند کمتر از ديگران به بيماري هاي قلبي مبتلا مي‌شوند.


به گزارش واحد مرکزي خبر، محققان دانشگاه هاروارد امريکا در آزمايش هاي خود دريافته‌اند مصرف ماهي هايي نظير ماهي آزاد باعث تنظيم بهتر ضربانهاي قلبي مي‌شود و از ناراحتي هايي که بر اثر بر هم خوردن نظم ضربان قلب به وجود مي‌آيد جلوگيري مي کند.


اين محققان مي گويند، زناني که بيماري ديابت دارند در صورتي که هفته اي دو تا چهار بار ماهي مصرف کنند تا 30 درصد خطر بيماري‌هاي قلبي را کاهش مي دهند.


البته چربي هاي «اومگا سه» موجود در ماهي فقط براي سلامت قلب مفيد نمي باشد بلکه مطالعات گسترده ديگري درباره سلامت زنان نشان مي دهد مصرف ماهي هاي چرب خطر ابتلا به سرطان کليه را نيز کاهش مي دهد.

 
ارسال به دوستان
captcha
7 مدل مو که می توانند باعث ریزش مو شوند استرس چگونه می تواند بر مغز و خطر آلزایمر اثر بگذارد؟ وزیر ارتباطات: یک اقلیت پرهیاهو اینترنت را فقط برای ۱۰ تا ۱۲ درصد مردم می‌خواهد وزیر دربار در چنگ پرستوی استالین/ ساختمانی که به مالکش وفا نکرد «فستیوای» برنامه جدید رامبد جوان ؛ ترکیب هنر، سرگرمی و هوش مصنوعی اعطای زمین رایگان به خانوار دارای سه فرزند و بیشتر بازگشت ۹۵ میلیون مترمکعب گاز به چرخه تولید تا پایان شهریور کمک داوطلبانه یا شهریه پنهان؛ مرز مبهم دریافت پول از والدین در مدارس قیمت طلا به اوج ۲ ماهه صعود کرد موج سنگین خرید در بورس و رشد شاخص رئیس جمهور را کنار گذاشتند؛ در کاخ سفید چه می‌گذرد؟ / افشاگری نویسنده روس از به حاشیه راندن ترامپ / نشست‌های سری ونس و روبیو برای خروج از جنگ ایران آلومینیوم در اوج 7 هفته‌ای/ بن‌بست هرمز بازار فلزات را نگران کرد از خط خطی های گالیله تا عکس سیاهچاله؛ معجزه شاهکارهای نجومی! (تصویری) حمایت برد پیت برای استفاده از هوش مصنوعی به‌ عنوان یک ابزار و نه جایگزین هنرمندان ایران رتبه 24 جهان در رشد اقتصادی طی 25 سال گذشته شد