فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۳۹۲۱
انتشار: ۱۷:۲۶ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۵

شیخ ویسی: برابر پیکان 3 کیلو خاک اره خوردم!

عصر ایران
شیخ ویسی در خصوص از دست دادن پیروزی گفت: چه باید بگویم، شرایط زمین اصلا مساعد نبود. خدا را شکر مصدوم ندادیم و امیدوارم دانیال هم به جمع ما بازگردد.

دروازه بان استقلال خوزستان با دریافت 4 گل روز بدی را در استادیوم شهدای شهر قدس  پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان در پایان دیدار تیمش برابر پیکان روبه روی خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد: بازی پرگلی بود اما مسلما زیبا نبود. من شنا بلد نبودم و نمی دانم چه باید بگویم. همین الان دوش گرفتم و از دهانم دو، سه کیلو خاک اره بیرون آمد! 

وی در ادامه در خصوص وضعیت دانیال ماهینی که در این بازی دچار مصدومیت و روانه بیمارستان شد گفت: من دقیقا متوجه نشدم چه شده و فقط دیدم که از سرش خون می آید و امیدوارم اتفاق بدی رخ نداده باشد. 

شیخ ویسی در خصوص از دست دادن پیروزی گفت: چه باید بگویم، شرایط زمین اصلا مساعد نبود. خدا را شکر مصدوم ندادیم و امیدوارم دانیال هم به جمع ما بازگردد.
برچسب ها: پیکان
ارسال به دوستان
دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی بیت کوین تاج دلار را از آن خود خواهد کرد؟ قوه قضائیه: ادعای ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم آنها در تجمعات کذب است قالیباف: بی‌اعتمادی می‌کارند و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کنند! قیمت عمده میوه و سبزیجات اعلام شد+جدول اختلال در خدمات آنلاین بانک‌ها کاهش قیمت نفت در بازار جهانی تصادف با خودروی غیرمتعارف؛ وقتی بیمه شخص ثالث کافی نیست و چه کسی مابه‌التفاوت را می‌پردازد وزیر امور خارجه آمریکا: موضوع صندوق بازسازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس بحث نشد