فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۴۳۱۱
انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۵
امیدوارم مقابل الهلال هم پیروز شویم

حسینی: خیلی‌ها محروم و تعلیق شدند، من نه!

عصر ایران
خداراشکر که تعلیق نشدم. خیلی ها بودند که محروم و سپس تعلیق شدند. 24 ساعت بعد از دربی حکم دادند و جالب است که اعتراض هم می کنم، توبیخ می شوم!


کاپیتان محروم تیم پرسپولیس از هواداران تیمش در بازی امروز تشکر کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدجلال حسینی در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان درباره بازی اظهار داشت: بازی سختی با سپاهان داشتیم. خداراشکر که بردیم و امیدوارم این روند را مقابل الهلال عربستان هم ادامه دهیم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی درباره محرومیتش که از سوی کمیته انضباطی تعلیق نشد، بیان کرد: خداراشکر که تعلیق نشدم. خیلی ها بودند که محروم و سپس تعلیق شدند. 24 ساعت بعد از دربی حکم دادند و جالب است که اعتراض هم می کنم، توبیخ می شوم!

حسینی افزود: از هواداران تشکر می کنم؛ آنها سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم بتوانیم این روند را تا قهرمانی ادامه دهیم وهواداران را خوشحال کنیم.
برچسب ها: حسینی
ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم