فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۵
کد ۵۲۷۶۴۶
انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۵-۱۲-۱۳۹۵

مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد

مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد
هیتر نوئرت، مجری شبکه خبری فاکس نیوز به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه دولت دونالد ترامپ منصوب شده است.

به گزارش ایسنا،  شبکه خبری بلومبرگ آمریکا به نقل از دو منبع خبری که نامشان را فاش نکرد گزارش داد نوئرت در روزهای اخیر انتصاب در مقام سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را پذیرفته است اما این تصمیم هنوز رسما اعلام نشده است.

نوئرت از سال ۲۰۱۲ تا کنون مجری برنامه "فاکس و دوستان" در شبکه فاکس نیوز بوده است و در ۲۰ سال گذشته با فاکس نیوز همکاری می‌کرده است. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ نیز به مدت دو سال در شبکه "ای‌بی‌سی نیوز" کار کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اخیرا در یک کنفرانس خبری از برنامه "فاکس و دوستان" به دلیل به کار گرفتن "انسانهای بسیار شریف" در برنامه تحسین کرد.

ترامپ در تاریخ ۲۵ فوریه "جاناتان واچل" را که به عنوان خبرنگار فاکس نیوز در سازمان ملل کار می‌کرد به مقام سخنگوی هیات آمریکا در سازمان ملل منصوب کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم