فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۶۲۷۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۶۲۷۹
انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۰-۰۲-۱۳۹۶

زشت‌ترین شاسی‌بلندها و کراس اوورهای 2017 (+عکس)

عصر ایران
در حالیکه بازار خودروهای امروز دارای تعداد زیادی از شاسی‌بلندهای زیباست، قدبلندهای نه چندان جذاب نیز در آن به وفور یافت می‌شوند.

فرآیندها و طرح‌های زیادی وجود دارد که می‌توان برای جذاب‌تر شدن و زیبایی یک SUV انجام داد تا ظاهری دلنشین و اسپورت پیدا کند. در حالیکه بسیاری از خودروسازان از تجربیات به دست آمده در جهت جذاب شدن SUV ها استفاده می‌کنند، برخی از خودروهای قدبلند، بیش از حد کلافه‌کننده و حوصله‌سر به نظر می‌رسند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "اتوگاید"، در گذشته کمتر کسی باور می‌کرد که شاسی‌بلندها با آن ظاهر جعبه‌ای شکل و بلندشان جذابیت‌های بصری را در خود بگنجاند و بازتاب دهند، اما این روزها چنین چیزی برای بازار امروز چندان هم دور از ذهن و عجیب به نظر نمی‌رسد.

در حالیکه بازار خودروهای امروز دارای تعداد زیادی از شاسی‌بلندهای زیباست، قدبلندهای نه چندان جذاب نیز در آن به وفور یافت می‌شوند. در این فهرست برخی از زشت‌ترین SUV ها و کراس‌اوورهای جهان را ببینید.

کراس اوور خودرویی است که فضا و بدنه یک شاسی بلند (SUV) را در اختیار دارد، در حالی که از پلت فرم یک خودروی سواری بهره می‌برد.

اینفینتی QX80

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

کیا اسپورتیج

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

فیات 500L

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

جیپ چروکی

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

لکسوس LX570

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

بی‌ام‌و X4

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

مرسدس بنز کوپه GLE

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

تسلا مدل X

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

فولکس واگن اطلس

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017

بنتلی بنتایاگا

زشت‌ترین کراس‌ها و شاسی‌بلندهای 2017
برچسب ها: زشتترین ، شاسی بلند ، 2017
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲۹
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
4
103
اهان یعنی اینا الان زشت بودن !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
2
74
اقا من به همیناش راضیم
کی بیام تحویل بگیرم؟
232
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
52
هر کی نمیخاد با پیکان 83 طاق میزنم
232
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
1
22
هر کی نمیخاد با پیکان 83 طاق میزنم
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
2
44
پس حتما هیوندائی و ام وی ام و ..... قشنگن!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
18
39
بی شک زشت ترین SUV نیسان جوک است.
محمد
Hungary
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
4
50
بی‌ام‌و X4 و مرسدس بنز کوپه GLE زشت هستن؟!
لطفا یکی منو راهنمایی کنه.
محسن
Japan
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
2
34
من از همین زشت ها می خوام . :(
ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است