کد خبر ۵۳۷۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
در یک بررسی که در حد فاصل 13 تا 16 اردیبهشت انجام شده، خبرگزاری های مخالف روحانی، بیشترین حملات را علیه وی انجام داده و به نفع رقبای وی تبلیغ کرده اند. فارس، مهر، تسنیم و دانشجو در طول 3 روز ، 142 بار تخلف کرده و عمدتاً در راستای تخریب روحانی حرکت کرده اند.
عصر ایران - بررسی عملکرد خبرگزاری هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند و قانوناً حق ندارند له یا علیه کاندیداها تبلیغ کنند، نشان می دهد فارس بیشترین تخلف و برنا کمترین تخطی از قانون را داشته اند.

بر اساس گزارش اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، در یک بررسی که در حد فاصل 13 تا 16 اردیبهشت انجام شده، خبرگزاری های مخالف روحانی، بیشترین حملات را علیه وی انجام داده و به نفع رقبای وی تبلیغ کرده اند. فارس، مهر، تسنیم و دانشجو در طول 3 روز ، 142 بار تخلف کرده و عمدتاً در راستای تخریب روحانی حرکت کرده اند.

در مقابل، سه خبرگزاری ایرنا، ایسنا و برنا در طول سه روز، 17 بار تخلف کرده اند که عمدتاً نه تخریب دیگران که در تبلیغ دولت روحانی بوده است.

در زیر آمار تفکیکی تخلفات خبرگزاری هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند را می بینید:

حامیان روحانی:
ایرنا 8
ایسنا 6
برنا 3

مخالفان روحانی:
فارس 39
مهر 38
تسنیم 38
دانشجو 27
 
ارسال به تلگرام
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
3
فقط روحانی
پربازدید ها
علم و فناوری