فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۶
کد ۵۳۷۹۴۵
انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۸-۰۲-۱۳۹۶

بیرانوند:بچه ها از اعتصاب پشیمان شدند

عصر ایران
بعد از بازی با ذوب آهن کاری کردم که هواداران ناراحت شدند، اگر یک پیشنهاد خوب داشته باشم شاید بخاطر این هواداران رد کنم و در پرسپولیس بمانم. تیم هایی هستند که می توانند بالاتر از 500هزار یورو به من بدهند و از تیم های خوب اروپا امروز آمده بودند تا عملکرد من را ببینند.
بیرانوند می گوید تیم هایی هستند که برای رضایت نامه او حاضر هستند بیش از 500هزار یورو به پرسپولیس بدهند.

به گزارش"ورزش سه"،علیرضا بیرانوند پس از برد مهم تیمشان برابر الوحده و صعود از گروه در مسابقات آسیایی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی بود و این برد را به تمام مردم ایران و هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم. احساس می کنم روی گل دوم تیم الوحده مقصر بودم و عذرخواهی می کنم، در طول 90 دقیقه از خودم راضی بودم.
 
دروازه بان تیم پرسپولیس تهران درباره گل اول تیم الوحده نیز گفت: حتی اگر شیرجه هم می رفتم، تغییری حاصل نمی شد و بازیکن حریف خوب ضربه زد و تنها روی گل دوم مقصر بودم که البته بچه ها جلوی دید من را گرفته بودند و امیدواریم در مرحله بعد نتایج بهتری کسب کنیم. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و پیشنهاداتی هست و باید پای میز مذاکره بنشینیم و البته من به دنبال پیشرفت هستم. تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می دهم چرا که خیلی زحمت کشیدیم تا صعود کردیم. این یک معجزه بود که توانستیم صعود کنیم و 90 دقیقه من با اصحاب رسانه که پشت دروازه ایستاده بودند ارتباط داشتم و نتیجه بازی دیگر را می پرسیدم.
 
بیرانوند در ادامه افزود: پرسپولیس باعث موفقیت من شد  البته پیشنهاداتی است و هر تیمی که من رابخواهد باید بیاید با باشگاه صحبت کند و ببینیم باشگاه نظرش چه است. من بخاطر هواداران با پرسپولیس سفید امضا کردم، اگر گلر اول تیم ملی شدم بخاطر پرسپولیس بود و اگر 5 ساله و سفید با این تیم امضا کردم بخاطر این بود که اجازه ندهم هیچ گلری برای پرسپولیس نقشه بکشد.
 
وی در ادامه افزود: من از هواداران دلخور نیستم و نباید در آن بازی با ما آنگونه رفتار می کردند، ای کاش مارا تشویق می کردند و هنوز جشن قهرمانی را برای ما تازه کنند. به نظر من اعتصاب کار اشتباهی بود، بعد از بازی با ذوب آهن خودمان تصمیم گرفتیم تمرین کنیم و بچه ها گفتند ای کاش قبل از بازی با ذوب آهن تمرین می کردیم و فکر می کنم همه به این جمع بندی رسیدند که اشتباه بود. بعد از سالها یک تیم خیلی خوب تشکیل شده است و اگر حرفی زدم اشتباه کرده ام اما تیمی که قهرمان شده و از گروهش در آسیا بالا رفته است نباید بی غیرت بگویند، منظور من هم یک عده خاص بودند.
 
بیرانوند در انتها افزود: بعد از بازی با ذوب آهن کاری کردم که هواداران ناراحت شدند، اگر یک پیشنهاد خوب داشته باشم شاید بخاطر این هواداران رد کنم و در پرسپولیس بمانم. تیم هایی هستند که می توانند بالاتر از 500هزار یورو به من بدهند و از تیم های خوب اروپا امروز آمده بودند تا عملکرد من را ببینند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بیرانوند
ارسال به دوستان
جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی