کد خبر ۵۳۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 13 May 2017
پسر دو ساله‌ای که بر اثر خوراندن داروی اشتباهی به همراه خواهر 10 ساله‌اش مسموم شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

به گزارش ایسنا، این کودک دو ساله میکائیل نام داشت که روز گذشته به علت مسمومیت دارویی همراه خواهر 10 ساله‌اش به یکی از مراکز درمانی مشهد منتقل شده بود متاسفانه تلاش پزشکان با توجه به مراقبت‌های ویژه موثر نبود و پسر خردسال جان خود را از دست داد.

ماموران کلانتری شهرک ناجا بلافاصله در محل حاضر شدند، تحقیقات اولیه پلیس براساس اظهارات مادر جوان این دو کودک حاکی از آن بود که آن‌ها دچار سرماخوردگی شده و مادر شربت اشتباهی را به عنوان داروی سرماخوردگی به دو فرزند خود خورانده که سبب مسمومیت و در نهایت مرگ پسر خردسال شده است.

جسد با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پرونده در حالی ادامه دارد که حال دخترک 10 ساله رضایت‌بخش اعلام شده است.
ارسال به تلگرام
ارسال به دوستان
پربازدید ها
علم و فناوری
نظرسنجی
شما به کدام گزینه فینال "عصر جدید" رای می دهید؟
پارسا خائف (خواننده)
محمد زارع (آکروبات باز)
فاطمه عبادی (نقاشی با شن)
سعید فتحی روشن (شعبده باز)
دختران نینجا