فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۱۷۹۰
انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶

کشف یک تن گوشت غیر بهداشتی در قائم‌شهر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم شهر، گفت: مقدار تقریبی یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و ذبح در خارج از کشتارگاه توسط دامپزشکی قائم شهر ضبط شد.

مصطفی باقرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائم شهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنگو که عامل آن نوعی ویروس است و از طریق گزش انتقال پیدا می‌کند و البته این بیماری در استان مازندران شیوع ندارد چون افزایش گرمای هوا عامل بیماری را زیاد می‌کند و در حال حاضر در این استان دما مساعد برای گسترش این بیماری نیست اما باید برای پیشگیری آن از هر عامل غیربهداشتی جلوگیری کرد.

باقرزاده، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گرم را در این روزها در پیش داریم و این گرما عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف است بنابراین باید خرید گوشت از مراکز با مجوز وزارت بهداشت انجام شود.
برچسب ها: قائم شهر
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان