فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۱۷۹۰
انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶

کشف یک تن گوشت غیر بهداشتی در قائم‌شهر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم شهر، گفت: مقدار تقریبی یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و ذبح در خارج از کشتارگاه توسط دامپزشکی قائم شهر ضبط شد.

مصطفی باقرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائم شهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنگو که عامل آن نوعی ویروس است و از طریق گزش انتقال پیدا می‌کند و البته این بیماری در استان مازندران شیوع ندارد چون افزایش گرمای هوا عامل بیماری را زیاد می‌کند و در حال حاضر در این استان دما مساعد برای گسترش این بیماری نیست اما باید برای پیشگیری آن از هر عامل غیربهداشتی جلوگیری کرد.

باقرزاده، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گرم را در این روزها در پیش داریم و این گرما عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف است بنابراین باید خرید گوشت از مراکز با مجوز وزارت بهداشت انجام شود.
برچسب ها: قائم شهر
ارسال به دوستان
رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند