فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۳۲۰۶
انتشار: ۰۷:۲۷ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۶

قیمت نفت در بازار نیویورک افزایش یافت

بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک در پایان هفته ای که ذخایر آمریکا قیمت ها را به شدت تحت تاثیر قرار داد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­بهای نفت روز جمعه در بازار نیویورک در پایان هفته ای که ذخایر آمریکا قیمت ها را به شدت تحت تاثیر قرار داد افزایش یافت.

در بازار معاملات نیویورک (نایمکس) بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت برای تحویل در ماه ژوئیه با 19 سنت افزایش به 45 دلار و 83 سنت رسید.

بهای نفت در هفته گذشته با کاهش سه و هشت دهم درصدی رو به رو شد و سقوط قیمت بعد از نشست ماه مه سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) به 11 درصد رسید.

بر اساس آماری که وزارت انرژی آمریکا روز چهارشنبه منتشر کرد روند کاهشی ذخایر آمریکا که از دو ماه قبل شروع شده بود پایان یافت و شکل افزایشی به خود گرفت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نفت
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود